פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מרעיש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חיפה וצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 2 מזגני LG H100 לפני כ11 חודש מטרקלין חשמל מחדרה.
אחד מהם עובד שקט ונהדר וממש תענוג השני מיום הראשון הרעיש בהתחלה מדיגיטל סרוויס טענו שההתנה לא תקינה אך התברר שכן תקינה היגיע המתקין ובדק. עם כל הביקורים של הטכנאים של החברה עד היום רק אחד מהם הצליח במקצד להפחית את הרעש.מצא את המנוע של התריס משוחרר. מדובר ברעש לא קבוע שפתאום צץ ואז מי שיושן מתעורר ממנו .ממש לא נעים בביקור האחרון של הטכנאי של חברה קיבלנו יחס לא הוגן והטכנאי כאמור אמר שהם לתקלת רעש לא יגיעו יותר אלי ויוציאו לי מכתב שמזגן תקין מבחינתם.
בנוסף הטכנאי טען שלא משתמשים בתריס מפזר אוויר מכוונים פעם אחד ומשאירים אותו כך .נשמע מגוחך וגם טען שהקיר החיצוני עם הרבה שמש ובגלל זה יש רעשים וכשהבין שזה בדיוק להפך מ מש אמר {כי אישתי הסבירה לו שדווקה איפה שהמזגן התקין יש הכי הרבה שמש }העביר נושא .
כמובן שהמנהלים של דיגיטל סרוויס לא מגיעים אליהם למרות שהובטח לי משרות לקוחות שידברו איתי. אני בנתיים פניתי לגורמים שמטפלים בנושא בארץ ובמקביל שלחתי מכתב תלונה ל LG עולמי בתקווה שיראו מי נותן להם בארץ שרות .
בנתייים ראיתי מאמרים באיטרנט ונדהמתי לראות כמה טעיתי שקניתי מוצר ולא בדקתי מכתבי תלונות של ציבורבאתרים שונים.ומי נותן לו שרות.
למדתי שבפעם הבאה לא מתקרב יותר ל מוצרים ש דיגיטל סרוויס נותן להם שרות .נקודה.
למי שמעוניין לראות בחלק מ התלונות כנל גם ההנהלה של דיגיטל איידג'
כדאי להקדיש כמה דקות .
http://sf.tapuz.co.il/shirshur-66-84958825.htm
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי שיודע לעבוד ולא אחד שלא יודע לתקן ומדבר לא לעניין פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה