פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר פגום נושא התלונה:
משה אבנר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/7/09 קיבלתי לביתי מקרר lg דגם gm819 אותו רכשתי בסלון הוד בת-ים.מיד הבחנו בשני מדפים שרוטים,ויצרנו קשר טלפוני עם החברה.למחרת הבחנו בבעייה חריפה בפריזר כאשר יש הצטברות של מים וקרח בדלת למטה של הפריזר.יצרתי קשר עם דיגיטל סרוויס הגיע טכנאי (פעם שנייה) גם לגבי המדפים,וגם לגבי הבעייה בפריזר,שתי הבעיות לא טופלו,ובתאריך 20/7/09 הגיע טכנאי קרור בשם אמיר כהן שאישר שיש בעייה במקרר,וציין שירשום זאת בדו"ח שיגיש.היום נאמר לנו שלמרות דו"ח טכנאי הקרור,טכנאי בכיר יגיע,ואני אומר "לא עוד",די בשלושה טכנאים שלא טיפלו לא בבעיית המדפים,ולא בבעיית הפריזר.דורש לאלתר החלפת המקרר בחדש.ישגבול להתעללות בצרכנים.מכרתם מקרר פגום-קחו אחריות.
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה