פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול מכונת כביסה חדשה מקולקלת פרק ב' נושא התלונה:
גונן רחל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 24.1.06 רכשתי בחנות טרקלין חשמל באילת, מכונת כביסה LG 7 ק"ג דגם WD-1060FD וזאת, לאחר חקר השוואתי בין מכונות כביסה מחברות ודגמים שונים. החלטתי להשקיע סכום נכבד למען מכונת כביסה איכותית.
בביתי 5 נפשות, ובנוסף, אני מנהלת מעון לילדים, במסגרתו אני מכבסת סדינים ומגבות בכמויות גדולות יחסית, לכן, חשוב היה לי לרכוש מכונת כביסה גדולה, אמינה, ומבית טוב.

לאחר פחות משנה, עקב קלקולים חוזרים ונשנים, ולאחר שהתכתבתי עם החברה המייבאת, ברימאג דיגיטל אייג', ושוחחתי איתם בטלפון בתדירות יומיומית, בפברואר 2007, הוחלפה מכונת הכביסה בחדשה, אמנם מדגם ישן יותר, אך התפשרתי משום שרציתי שהפרשה תסתיים ואוכל סוף סוף לכבס. (תלונה מס': 16635).

אם חשבנו שבא לציון גואל, במאי 2009 התחילו קלקולים במכונה החדשה, מאז המכונה מטיילת בין המעבדה של הטכנאי המורשה באילת "אריה רוזן", לבין ביתנו, יותר משבעה פעמים. בכל פעם מוחלף חלק אחר, שכמובן מחייב המתנה של מספר שבועות עד שהחלק יגיע למחזותינו, אחר כך זמן להרכבה וכ"ו. בנוסף לעלויות התיקון, כי, האחריות פגה, מאחר שהיא מחושבת "מזמן רכישת המכונה הראשונה" שלא עבדה, לפי החלטת היבואן.

עד שלפני כחודש, החליט הטכנאי שנמאס לו... והודיע לי חגיגית שהוא מעלה את המכונה על הרכב שלו ולוקח אותה בעצמו לחברה, ע"מ שיגידו לו מה לעשות עם מכונה שכמעט כל חלקיה הוחלפו ועדיין אינה תקינה.
לצערי, עם שובינו מחופשת הקיץ, גילינו שהטכנאי לא עמד בהתחייבותו ולא טיפל במכונה כלל, רק השיב לי שהמכונה אצלו בעסק בניסיון כביסה...?

במהלך כל התקופה אני נאלצת לכבס עם מכונה מקרטעת ושבורה שקיבלתי כעזרה ראשונה, ואני לא מצליחה להבין היכן טעיתי!!!
מדוע אני צריכה להיענש במשך זמן כה ממושך?
מדוע על אף שרכשתי מוצר "בעל שם" אני נאלצת לשלוח את הכביסה שלי למכבסה ולשלם מאות שקלים עבור תיקון המכונה שלא עובדת כלל?

אם יש בידכם האפשרות לסייע בידי לקבל מכונה אחרת, טובה, שתעבוד כפי שציפיתי כאשר השקעתי ממיטב כספי ובחרתי "מוצר איכותי", אשמח לקבל כל עזרה.

להזכירכם עד עצם היום הזה אין לי מכונת כביסה, וגם לא תשובות מהטכנאי אריה רוזן שהתנהגותו רחוקה מלהיות "צדיק".

בתודה על שיתוף הפעולה.


בברכה,
רוחל'ה גונן
ת.ד. 7526 אילת 88000 – טלפקס: 08-6342824 [email protected] Email:


עוגמת נפש סוג הנזק :
מכונת כביסה lg 7 ק"ג חדשה תקינה לאורך זמן פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה