פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר LG דגם GR-G652JVQ נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שרמה 18, אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 רכשתי מקרר LG ,היום לאחר 3שנים פתאום דלת של המקרר נסגרת בצורה עקומה,לאחר בדיקה מקצוית על ידי נציג של דיגיטל סרויס נמסר לי שהציר של הדלת יחליד ויש להחליף את הדלת. וכמו כן נמסר לי שהחלק המדובר אין במלאי.מה אני אמורה לעשות ? להחליף מקרר שעובד ,רק כי אין לו דלת? איזו מין דבר זה ?למכור מוצרי חשמל ללא חלקי חילוף? ציר מחליד לאחר 3 שנים ? ברצוני לציין:פניתי לכמה תחנות שירות וקיבלתי תשובה חד-משמעית: גברת מוצרי חשמל LG אסור לקנות ,אין להם חילקי חילוף.יבואן של LG דיגיטל אייג, אזור

עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה