פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במקרר LG נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר לפני כשנה ומיד בחודש הראשון הופיעה תקלה במקרר שהיא קרח בתא ההקפאה, דבר שהיקשה את פתיחת מגירת המקפיא עד למצב שאי אפשר היה לפותחה והיה עליי להמתין מספר דקות ולנסות שוב. נוסף על כך כתוצאה מהקרח שהצטבר הנורה נכבתה. פניתי מספר פעמים לשרות שלהם שהם דיגיטל סרוויס ואכן הגיעו כל מיני טכנאים עם פן לשיער כדי להפשיר את המקפיא ואכן התקלה הסתדרה אך לא להרבה זמן. בעקבות התקלה התעקשתי לדבר עם היבואן וזה לא היה קל אך לבסוף דיברתי עם היבואן והוחלט להחליף לי את המקרר בסדרה חדשה שהגיעה באוקטובר 2011. המקרר אכן הוחלף אך מהר מאוד התקלה חזרה שוב ושוב. הגיעו טכנאים חלקם נחמדים וחלקם חסרי סבלנות הפשירו את המקרר עם פן לשיער בדקו אם יש מעבר של אויר בין המקפיא לתא המזון ואכן זה הסתדר למספר שבועות. בנוסף אטם הגומי של תא המזון נקרע והם אמרו שיחליפו לי אך לוקח 45 יום עד שהחלק המוזמן יגיע. בינתיים האחריות נגמרה ב-15.6.2012 למרות שהוחלף לי מקרר באוקטובר 2011. נאמר לי שאקבל את האטמים מכיוון שדווח על התקלה במסגרת האחריות עדיין. חיכיתי וחיכיתי ונאלצתי להתקשר לאחר שעבר יותר מחודש ובכן התבשרתי שיבואו להחליף אם האטם, אך כבר הבעיה שעליה דובר רבות הצטברות קרח ונורה כבויה חזרה שוב לפני בוא הטכנאי. דיווחתי על כך והטכנאי שבא בדק והתעסק מעט עם המפסק והאור חזר. החליף את שני אטמי הדלת והלך. עשר דקות לא עברו והאור כבה שוב. הטכנאי לא עשה דבר מועיל מלבד החלפת האטמים הוא הסביר לי שזה לא תקלה. חשוב לציין במהלך כל התקשרויותיי עם דיגיטל סרוויס ניסיתי לדבר עם היבואן והשארתי מספר הודעות אך הוא התעקש לא לדבר עמי וכל שיחותיי היו עם דיגיטל סרוויס שלא עזרו לי במאומה וכרגע אני נמצאת עם מקרר שמפחדת בכל פעם שאני צריכה לפתוח אותו כי אין לי עם מי לדבר.
דבר אחרון שעליי לציין הוא שכאשר החליפו את המקרר נאמר לי ע"י היבואן שלא יעזבו אותי אם תהיה שוב תקלה וזאת בגלל שלא רציתי להחליף את המקרר מהסיבה שלא יחזרו הליקויים שוב, אך הובטח לי שזה ליין חדש.
כספי סוג הנזק :
רוצה מקרר תקין פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
מדובר בתופעה שאינה תפעולית וגורמת לעיתים לחוסר תאורה בתא הקפאה.
מטופל על ידי חברת השירות למציאת פתרון טכני – הלקוחה נאותה להמתין .




תגובה:
מדובר בתופעה שאינה תפעולית וגורמת לעיתים לחוסר תאורה בתא הקפאה.
מטופל על ידי חברת השירות למציאת פתרון טכני – הלקוחה נאותה להמתין .


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה