פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אספקת מקרר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב השיקמה 19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.4.2012 רכשנו בחנות מוצרי חשמל ליאור בירושלים מקרר LG749 מספר הזמנה 00066386/054 במעמד הקנייה נאמר לנו כי אספקה תהיה עד 60 לכל היותר. כבר בחנות ליאור אמרו לנו שמכאן האחריות לאספקה היא של ברימאג דיגיטל אייג'.
בתאריך 7.6.2012 יצרו עימנו קשר ומנסר לנו כי מועד האספקה יהיה בתאריך 14.6.2012 בין השעות 09:00-17:00 עם שעה הודעה מראש, לשם כך הייתי חייב לקחת יום חופש ממקום עבודתי כיוון שהנני עובד מחוץ לירושלים. המתנתי עד שעות אחה"צ עד לשעה 14:30-15:00 והתקשרתי למוקד האספקה בטלפון שמצאתי דרך מענה קולי של ברימאג שמספרו 08-859500 ולאחר המתנה בת 25 דקות הואילו לענות לי ובבדיקה שערכתי עם נציגת שירות נאמר לי לתדהמתי כי אין אספקה מתוכננת אליי לאותו יום תוך שנציגת השירות (נדמה לי ששמה לינה) ממהרת לקבוע לי אספקה לתאריך 2.7.2012.
ביום א' 17.6.2012 ביקשתי לערוך בירור מאחר ונגרם לי נזק כספי ודיברתי עם שני משירות הלקוחות בטלפון 03-7358000 שהפנתה אותי חזרה לטלפון 08-8595000 שם דיברתי עם נציגת שירות בשם יפית שהפנתה אותי למספר 1700502211 שם דיברתי שוב עם שני שהפעם הפנתה אותי למספר טלפון 1700500811 ולחפש שם את קארין. לצערי במספר טלפון זה אין כלל מענה.
איננו צריכים להמשיך לפרט את מידת הכעס ועוגמת הנפש בה הננו נתונים מזה כשבוע ימים בעקבות המקרה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מהירה ופיצוי על אי הגעה כמתוכנן פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה