פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן של LG לא מקרר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מזגן LG שהפסיק לקרר בחודש אוגוסט בשיא החום. יש לציין שמזגן עדיין באחריות. המזגן מתחיל לקרר מדי פעם למספר דקות ומפסיק כאשר הרוב המוחלט של הזמן המזגן בכלל לא מקרר. לפי המד חום עצמו של המזגן טמפרטורת החדר לא יורדת מ-29-30 מעלות. בשיחה הראשונה עם מוקד השירות תואם טכנאי 3 ימים אחרי התלונה. אותו הטכנאי גם ניסה להתקשר ולבטל בטענה שנתקע עם האוטו (טענה די מוכרת של טכנאי ברימאג אם תסתכלו בפורומים) אך אחרי שנמסר לו כי אין סיכוי שאסכים אחרי שנלקח יום חופש במיוחד בשביל זה הסכים הטכנאי להגיע. הטכנאי הגיע ללא חלקים וטען שאיבחן את הבעיה ושייצרו איתי קשר. לשאלתי מתי הוא אמר שהוא לא יודע ושאני לא אצפה שיגיע טכנאי ב-"יום-יומיים" הקרובים ושיתקשרו אלי יום למחרת. כמובן שיום למחרת אף אחד לא ייצר איתי קשר ומספר רב של פניות שלי למוקד השירות נענו ב-"אנחנו בודקים, נחזור אליך". כמובן שאף אחד לא חזר אלי. עד היום דיברתי כבר לפחות עם 6-7 נציגים שונים ואף אחד מהם לא חזר אלי עד רגע זה. אחרי מספר רב של שיחות למוקד יומיים למחרת (וכמובן שרק אחרי עוד שיחה מיוזמתי) הסכימו לתאם לי טכנאי שיבוא לטפל בתקלה שהטכנאי הקודם איבחן. לטיפול הבא הגיע כבר טכנאי אחר ולא אותו הטכנאי שאיבחן את הבעיה. הטכנאי פירק את המזגן החליף את החלקים, לא ניקה אחריו הפעיל את המזגן וברגע שהוא נדלק הוא מיידית אמר שסיים והלך למרות שבהפעלה ראשונית המזגן תמיד עובד מספר דקות. אחרי חצי שעה ואחרי שהמזגן כמובן שוב הפסיק לקרר התקשרתי למוקד בבקשה להחזיר את הטכנאי כי לקחת במיוחד עוד יום חופש והתקלה לא נפתרה. במוקד הבטיחו לי כמובן – "שייחזרו אלי". אחרי שלא חזרו התקשרתי עוד מספר פעמים (בהפרשים של שעה-שעה וחצי בין השיחות, בגלל שכל הזמן הזה אני לא יודע אם ללכת לעבודה או לחכות לטכנאי שיחזור) עד שבסופו של דבר נציג הבטיח לי כי הטכנאי יחזור עוד היום לשמחתי הרבה. כמובן שזה לא קרה. אחרי מספר שעות התקשרתי לבדוק האם הטכנאי יתקשר חצי שעה לפני ההגעה מכיוון שהייתי צריך לצאת למספר דקות מהבית ונמסר לי שהטכנאי בכלל לא יגיע היום וש... "ייחזרו אלי". עד עכשיו אני מחכה וכמובן שאף נציג לא חוזר אלי. משיחות שלי למוקד נמסר לי כי ייקבעו לי "טכנאי מומחה" – שלשאלתי האם הוא מגיע עם חלקים ברכב שעלולים לגרום לבעיה במזגן הספציפי שלי נמסר לי כי אין להם צורך כי טכנאי אחר כבר בדק את הבעיה למרות שהתיקון לפי האיבחון שלו לא פתר כלום. . יש לציין כי לנציגי ברימאג יש תשובה קבועה לגבי הנושא: "עוד לא דיברת איתי, אני מבטיח בוודאות שאני חוזר אליך." וכאשר מתעקשים להישאר על הקו עד שתתקבל תשובה מקבלים תגובות חסרות סבלנות ואיומים בסגנון "כרגע מי שמטפל בזה לא עונה אתה לא רוצה אני אעזור לך, תמתין על הקו" והעברה להמתנה עוד לפני שסיימתם את המשפט.
אני חייב לציין שפגשתי כבר מספר מוקדי שירות בארץ , חלקם טובים יותר וחלקם פחות אך שירות כל כך מזעזע, וכל כך חסר מקצועיות וחסר סבלנות כמו של ברימאג באמת לא חשבתי שקיים במדינת ישראל.
בזבוז זמן וימי עבודה, ועוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי - מנהל שם ותפקיד:
המזגן תוקן בתאריך 28 אוגוסט.
התייחסתי בכובד ראש לכל הערות הלקוח בתלונתו - הופקו לקחים שהתבקשו.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
המזגן תוקן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה