|
|
|
|
|
|
מקרר אל גי פגום |
נושא התלונה: |
פרפורי דבורה |
שם/כינוי: |
יום שישי 19 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב השקמה 19 אזור 58001 |
כתובת: |
רחוב הסדן 3 א,,ת חולון 58815 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מקפיא תחתון שפשוט קופא כולו ומתמלא בקרח ,והמסילות שלו נתקעות וקשות לפתיחה,המנורה של המקפיא גם קופאת מדיי פעם ולא נדלקת. וכל פעם שמגיע טכנאי הוא מגיע מצויד עם פן ומפשיר את המקפיא,זו דרך מאד מבדחת לפתור את הבעיה.יש לציין פרט מאד חשוב;המקרר הוחלף לי בדיוק בעקבות אותה בעיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בגלל שהמקרר הוחלף פעם אחת אני אובדת עצות,מי מבטיח לי שהתקלה לא תחזור? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק - מנהל שירות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מאז החלפת המקרר באוקטובר 2011 בוצעו 2 ביקורים. בביקור אחד שוחרר מפסק תאורה. בביקור השני המקרר נמצא תקין לחלוטין.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק |
תגובה: |
מקרר תקין |
פתרון: |
|
|
|