פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אל גי פגום נושא התלונה:
פרפורי דבורה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב השקמה 19 אזור 58001 כתובת:
רחוב הסדן 3 א,,ת חולון 58815 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מקפיא תחתון שפשוט קופא כולו ומתמלא בקרח ,והמסילות שלו נתקעות וקשות לפתיחה,המנורה של המקפיא גם קופאת מדיי פעם ולא נדלקת. וכל פעם שמגיע טכנאי הוא מגיע מצויד עם פן ומפשיר את המקפיא,זו דרך מאד מבדחת לפתור את הבעיה.יש לציין פרט מאד חשוב;המקרר הוחלף לי בדיוק בעקבות אותה בעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בגלל שהמקרר הוחלף פעם אחת אני אובדת עצות,מי מבטיח לי שהתקלה לא תחזור? פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק - מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
מאז החלפת המקרר באוקטובר 2011 בוצעו 2 ביקורים. בביקור אחד שוחרר מפסק תאורה. בביקור השני המקרר נמצא תקין לחלוטין.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
מקרר תקין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה