פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי אחריות/שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
השקמה 19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר LG יוקרתי לפני כחמש שנים.
לפני כחצי שנה הופיעה תקלה במקרר שהיא קרח בתא ההקפאה והידבקות קוביות הקרח זו לזו באופן כזה שלא ניתן היה להוציא קרח דרך המתקן הייעודי. פניתי לשרות של ברימאג דיגיטל אייג' שלא שלחו טכנאי ורק אמרו שלא יודעים לטפל בבעיה. לבסוף תואם לי טכנאי לפני כחודש ימים שהגיע ולא בטוח היה באבחנה אך גרס שאם יחליפו בתשלום את מתקן ייצור הקרח ייתכן שהבעיה תיפתר. מאז אני עסוק בלרדוף אחרי שרות הלקוחות כיוון שאין להם את החלק במלאי למרות שמחוייבים להחזיק חלקי חילוף למשך שמונה שנים לפחות... בכל שיחה אני שומע טענות שונות ומשונות חלקן סותרות. למותר לציין את עוגמת הנפש בגין אזלת היד של שרות ברימאג ולנוכח העובדה כי הם לא מסוגלים לעמוד בתנאי האחריות. מתכוון להגיש תביעה משפטית במידה והבעיה לא תיפתר בתוך שבעה ימי עסקים מיום כתיבת מכתב זה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון/פיצוי כספי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק - מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
התקלה במתקן ייצור הקרח תוקנה לשביעות רצון הלקוחה
לשירותכם בכל עת!
תגובה:
תיקון תקלה במייצר הקרח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה