אי קבלת שירות מטכנאי לאחר ששולם מראש הביקור/תיקון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
השקמה 19 אזור |
כתובת: |
חיפה שד' ההסתדרות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/11/2012 הגיע לביתי טכנאי שהזמנתי במוקד השירות של חברת brimag digital וזאת לאחר "שנדרשתי לשלם 250 ש"ח באשראי מראש" .
הטכנאי שהגיע לא כפי שביקשתי שיבקר בשעות הכי מאוחרות דהיינו שעה 17:00 ,הסברתי לטכנאי כי התקלה שישנה היא נורית של חיישן המים דולקת והמייבש לא עובד, אך פלא, שהטכנאי הגיע " המכונה הבריאה" והטכנאי טען שאין לו מה לעשות ולהתראות...
(כן אמר , שלפי אופי התקלה ידע שהוא מגיע לנקות את המכשיר)
אז למה לא עשה את הנדרש ???
שאלתי אותו שאלות האם יכול להיות שהמחבר הקפיצי שמתחבר למיכל המים "סתום" השיב לא מה פתאום ! העיקר שהמיכל יושב טוב בתוך המתאם (מדובר במייבש הובר VHC 680F ) אתמול שוב חזרה התקלה כמו שנעלמה , אני בעל יכולות טכניות החלטתי שאני לא משלם שוב "סתם" כסף ללא קבלת שרות החלטתי לפרק לגורמים את המייבש ומצאתי כמויות מטורפות של מוך יבש בכל המייבש , ובתוך התא שנמצא מתחת לפילטר מצאתי עיסה של מוך ספוגה בנוזלים שמילאה את המקום אליו מתחבר המתאם לאחר שניקיתי אותו במשך שעה ארוכה עובד ללא תקלות ,אותו טכנאי שביקר אצלי ידע לומר ,כי רצועת הלבד חסרה ו/או שחוקה וכדאי שהחליף אותה ומידה ולא העשה כן יגרם נזק לתוף, לשאלתי כמה יעלה לי להחליף רצועה סיפר שהיא עולה כ- 350 ש"ח , השבתי שזה מאד יקר וכי ידוע לי שבתבור ניתן להשיג בסכום נמוך ביותר (לאחר ברור כ 70 ש"ח ) הטכנאי אמר שאם הזמין אותו פרטי זה יעלה לי 150 ש"ח !!!
אני דורש את ה250 ש"ח ששילמתי ולא קיבלתי שרות !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה והחזרת התשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|