פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא מוצדקת על שירות שלא היה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המזגן שברשותי לא הגיב לשלט ולא נכנס לעבודה ובמסגרת תנאי הביטוח נדרשתי לשלם מראש עבור הגעתו של טכנאי. אלה שמסתבר שכלל לא היה צורך בטכנאי לו מצידו השני של הטלפון היה נציג שיכוון אותי כפי שראוי ומקובל בימנו בשרות לקוחות מבוטחים בחברות הכבלים, הטלפונים, התקשורת והאינטרנט, שהדרכתו בדרך כלל מתקנת בעיות כמו זו שארע אצלי במזגן שבסה"כ היה צריך להוציא את שקע החשמל ולהחזירו.
מכל מקום, כעת לאחר שביררתי ידוע לי שמדובר ביצור לא מוצלח של כרטיס יחסית גדול ורגיש לשינויים בזרם החשמל.

אני נוטה להאמין שבנסיבות כפי שתואר, תגלו הבנה לטענתי שהיה אפשר לנסות לתקן את הבעיה בצורה אחרת וללא תשלום עבור טכנאי ששהותו בביתי הייתה קצרה ביותר וחוץ מלנתק את החשמל לא עשה דבר שהמנע מהתופעה לחזור על עצמה.

ברצוני שהחברה תחזיר לי את המאתיים וחמישים ₪ שאין לי ספק שהגביה ממני אינה מוצדקת.
זלזול, סוג הנזק :
החזר התשלום פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
לא מצאתי סיבה מוצדקת לבקשת הלקוח להחזר דמי השירות ששולמו כדין.
למרות האמור לעיל, הריני לאשר בביקור הבא, באם יידרש, הנחה מיוחדת בת 50 מעלות הביקור.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
הנחה בביקור הבא באם יידרש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה