פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע , ייחס לא משפיל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני יוצרת קשר בנוגע לאוכל שקיבלתי , האוכל לא מוכן , הצ'יפס מזעזע ויבש , ההמבורגרים מלאים שומן ובצל חי ,
הלחמניות מלאות במים מהאדים של הקופסא הנוראית ,לאחר אכילת צ'יפס אחד בלבד !!!
הצ'יפס נזרק לפח ואותו דבר גם לגבי ההמבורגרים . (יש תמונות .)
ביקשו שאוציא את ההמבורגרים מהפח וזה מה שנעשה למרות כל העוגמת נפש וההריסת ארוחת הצהרים .
אך את הצ'יפס לא אוכל להוציא אותם אחד אחד מכיוון שהפח בעבודה ענק .
יצרתי קשר עם המקום וביקשתי שיעשו לי החזר כספי ושיבואו לקחת את מה ש"הצלתי"מהפח .
אך ה"מנהלת" לינוי לא מוכנה לעשות החזר והתווכחה איתי שאני אוציא צ'יפס אחד אחד מהפח.
נאמר לה שהיא יכולה לשלוח את השליח ושיוציא הוא אחד אחד מהפח את הצ'יפס המזעזע והנוראי הזה.
כרגע זה עובר כבר למחלקת פניות הציבור , לבן משפחה שלי שהוא עורך דין , ככה שתצפו לתביעה .
כל השיחות מוקלטות איתה ולא מספיק !! היא עוד לא הפסיקה לדבר ולומר שזה מה שיש ואין אפשרות אחרת, ביקשתי מנהל מעליה אך לא נתנה.
אבקש לדעת מה שם המשפחה של לינוי ה"מנהלת" כדי שזה יעבור הלאה .
לא ממליצה בכלל לאכול בנאפיס , התנהגות נוראית .
יעבור הלאה .
תודה.
כספי סוג הנזק :
אין פתרון !!!!!!!!! פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה