פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס נטען- יחד בשבילך של ההסתדרות נושא התלונה:
גורנו אורלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני חברה בהסתדרות ובאתר ביחד בשבילך, אני זכאית להטעין את הכרטיס במגוון מסעדות לארוחת בוקר ב-55 שח מידי חודש
בין המסעדות מופיעה גם מסעדת נאפיס בחולון
היום הטענתי את הכרטיס , התקשרתי למקום לוודא כי אכן מקבלים את הכרטיס ונהניתי בחיוב, נסענו בסביבות 11 וחצי אני שתי בנותיי ואמא (נכה 100% שהוצאתי אותי בפעם הראשונה למסעדה מזה שנים) שהגענו למקום הגשתי בפניהם את השובר , להפתעתי קיבלתי תגובה כי אני אמורה לשלם 84 שח על הארוחה מה שבאתר מצוין 55 שח שכבר שולמו על ידי ביקשתי את האחראי, האחראי טוען אותו הדבר, אומר לי שאין חיה כזאת וכי אני אמורה לשלם 84 שח, אמרתי כי התקשרתי לוודא בטלפון לפני הגעתי ולא אמרו לי שום דבר, התווכח איתי ולא היה מוכן בשום פנים ואופן לקבל את הכרטיס, הלכנו משם בבושת פנים למקום אחר (הלכנו לקפה ג'ו ששם שירתו אותי כיד המלך עם השובר ) לאחר חצי שעה התקשר אליי אחראי המשמרת בנאפיס והודה כי באמת אני צודקת והוא מוכן לפצות אותי בוופל בלגי, לא מוכנה לקבל דבר כזה, העוגמת נפש שעברה עליי ועל משפחתי באותו רגע לא שווים וופל!!!
לשם לעולם לא אחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תחשבו לבד פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה