פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות דוחה ואוכל קר נושא התלונה:
כהן ענבל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הערב ישבנו עם זוג חברים בפתיחה המחודשת של הנאפיס חולון,אחרי שקיבלנו sms על פינוקים ,כשביררנו על הפינוקים המלצר הסביר לנו שזה אך ורק כדי למשוך לקוחות... לאחר שהזמנו את המנות שלנו האוכל של אחת מאיתנו לא הגיע והיא היתה צריכה לראות אותנו אוכלים... כשהמרק הגיע הוא הגיע קר ובלתי אכיל! בינתיים אף אחד לא ניגש אלינו ולא שאל אם הכל בסדר והיינו צריכים למצוא מישהו שיקח את המרק.
בסופו של דבר כשסיימנו כולנו לאכול ישבנו מעל 20 דק' ואף אחד לא בא לפנות את השולחן...
קראנו לאחראי וסיפרנו לו את השתלשלות הערב וכל מה שהיה לו להגיד זה שזה ממש לא בסדר וניסה לפייס אותו עם גלידה ושערות חלבה...
נאפיס חולון, אנחנו לא נדרוך אצלכם בסניף וגם איפה שנוכל נספר את החויה המזויעה שעברנו

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה