פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בלילה שבין ראשון לשני(23-24.7.06) הגעתי יחד עם חבריי לנאפיס באר שבע.
הזמנתי דיל המבורגר כאשר ביקשתי אותו עשוי היטב. לאחר ביס ראשון מההמבורגר נוכחתי לדעת כי מבפנים הוא לא היה ממש מוכן וקראתי למלצרית (שמה לינה) שתחליף לי את ההמבורגר היא הסכימה ללא היסוס ולקחה את ההמבורגר וניגשה למנהל המשמרת (שמו יוני הראל) כאשר החזירו לי את ההמבורגר ציפיתי שיכינו לי המבורגר חדש אך מה שנעשה במטבח היה ממש מפתיע הם לקחו את ההמבורגר שלי ניקו אותו מרטבים ושאר ירקות, שרפו אותו עוד קצת על הגריל והחזירו לי אותו בלחמנייה חדשה. התאכזבתי מרמת השירות אך לא התלוננתי וכאשר נגסתי שוב בהמבורגר גיליתי ששוב מבחוץ הוא כבר כמעט שרוף אך מבפנים הוא עדיין אדום. הנחתי בכוונה את ההמבורגר בצד והמתנתי שהמלצרית או האחמש ישימו לב אך המלצרית הייתה עסוקה עם שולחנות נוספים ונראה כי האחמש היה עסוק בשיחות עם המלצריות האחרות ואחראית משמרת נוספת. לאחר כרבע שעה ואחרי שסימנו לו לבוא הוא ניגש והסברתי לו כי לשרוף את אותו המבורגר שהיה מקודם זה לא רעיון חכם וגם כי ההמבורגר עדיין לא עשוי היטב מבפנים, הוא בחן את ההמבורגר בשולחן ואמר כי לא ידע שבמטבח החזירו פשוט את אותו המבורגר (אני יודעת שזה אותו המבורגר כי הוא היה נגוס וחתוך כמו שאני חתכתי אותו לחצי) הוא הציע לי המבורגר חדש אך זה כבר לא ממש היה רלוונטי - יש לציין כי כאשר ביקשתי לא לשלם על ההמבורגר הוא לא התווכח והסכים מייד. לצערי הטעם המר של חווית השירות האפיל על כל מחווה שירותית זו או אחרת.
** המלצרית לינה עשתה את עבודתה מצויין ותודתי נתונה לה.
**חבל שכאשר יוני אחראי המשמרת הגיש את החשבון הוא לא טרח לוודא כי אני יוצאת בהרגשה טובה מהמסעדה.
** כאשר מחזירים מנה למטבח שהיא לא טובה יש לזרוק את המנה ולהכין חדשה ולא להשתמש במנה הישנה.
** כאשר המנה מוחזרת ללקוח רצוי כי אחראי המשמרת ישים לב לשולחן וייגש לוודא כי הפעם האוכל לשביעות רצוני.

אני אשמח לקבל תגובה מהנהלת נאפיס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כל מה שתראו לנכון מקובל עליי פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה