פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים ,סעדתי במסעדת הנאפיס בבאר שבע יחד עם חברתי, במהלך הארוחה באחד מהמזונות שהוגשו לנו (תפוח אדמה), חברתי מצאה תולעת גדולה ולא סימפטית, האחראי מיהר לקחת את הצלחת ופינה את השולחן לבקשתנו, אך לא טרח להתנצל ואף על פי שהפסקנו את הארוחה באמצע לא טרח לזכות את החשבון באופן יחסי בעבור המנה של חברתי.
חברתי ביקשה שוב לשוחח עם אחראי משמרת ושטחה בפניו את תחושותיה מכל הענייו ואף הסבה את תשומת ליבו בדבר הדרך שמאמינה שעליהם לפעול , הוא הסתפק בהתנצלות וטען שלא יכול לזכות וכמו כן אמר שזה דווקא נראה כמו שורש, ושלא יכול להיות בתפוח אדמה תולעת.
חברתי שלחה מייל למנכ"ל הרשת, רק שעד היום לא טרח ליצור קשר ולהתנצל על המחדל.
האם הכסף שלנו הוא זבל ?
בכל מיקרה ברצוני ליידע אותם כי לקוחות שהיו עד עתה לקוחות נאמנים הפכו לאי לקוחות מאוכזבים.

בכבוד רב,
עלבון סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה