פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
‏יום שישי ‏02 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
נאפיס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 1.3 התקשרתי בשעה 19:00 לנאפיס אשדוד על מנת להזמין 8 מקומות לערב שישי וציינתי מספר פעמים רב שברצוני מקום למטה מפני שיש אתנו תינוקת בת 4 חודשים ובגלל העגלה ביקשתי למטה על מנת להימנע לעלות את המדרגות הגעתי ביום שישי כרבע שעה לפני הזמן קיבלה אתנו אחראית משמרת בשם אנה יש לציין שהיא התנהגה בחוסר רגישות וענתה לנו בציניות ואמרה שלא ביקשנו למטה אלא רשום למעלה ולא הייתה מוכנה להתחשב או לשמוע ואמרה אנחנו נעזור עם העגלה....אנחנו לא נכים על מנת לעלות את העגלה והתווכחה שנאמר למעלה כי ככה רשום בסוף נאלצנו לשים את התינוקת בערסל כשעתיים דבר שלא נוח ולא בריא בעבורה כי המקום שהושיבו אותנו למעלה לא היה אפשרי להניח עגלה רק לאחר ששוחחנו עם מלצר בשם שי שהיה 10 העביר אותנו למקום יותר נוח למעלה(לא למטה) יש לציין שיחסה והתנשאותה של אנה לא היה רק איתנו כי לפחות עוד 2 משפחות שהזמינו מקום מראש התלוננו על יחסה...נוצר מצב גם שבשני מקרים הגיעו אנשים שלא הזמינו מקום ונכנסו לפנינו בטענה שלדרישתם יש כרגע מקום

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה