פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מיסודו - בפסח נושא התלונה:
גמליאל מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני בתאריך 2/4/07 נכנסנו אני 3ו חברים נוספים לסניף נאפיס בחולון.
שאלנו את המלצרים אם המקום כשל"פ, והמלצרים טענו שכן ובשל זאת אין מוצרי מאפה ובצקים.
ולכן ישבנו שם - כי אנחנו שומרי מסורת.
לשולחן הזמנו סלט ירוק והומפרייז ופריטים נוספים.
כאשר הגיע הסלט הוא הגיע עם קורטונים - כידוע זה עשוי מלחם...
ששאלנו את המלצרית אם זה משהו מיוחד לפסח, היא אמרה שלא וזה נעשה בטעות ולקחה את המנה.
לאחר מכן, הגיע ההומפרייז במהלך האכילה התגלה חתיכת עוף במנה.
כששאלנו לפשר העניין האחראי משמרת אמרת שהוא מצטער וזה נעשה בגלל שמכינים את ההומפרייז באותה מחבת שמשתמשים לכנפיים.
לחרדתנו הסברנו לו שההסבר לא סביר, כי הכלים צריכים להיות נקיים והזוג שאכל הוא צמחוני.
האחראי משמרת המליץ להחליף מנה. לא היינו מעוניינים במנה נוספת. כי קיבלנו כבר חלחלה.

וכפיצוי על הסלט הלא כשר אמר שנקח מה שאנחנו נרצה ונקבל עוד פיצוי. החלטנו לקחת חומוס פטריות.

כמובן היינו צריכים להמתין 15 דק' לקבל פיתה (כשרה לטענתם).
כשביקשנו חשבון ההומפרייז והסלט ירד. ושאר הפרטים והשתיה שהזמנו נשארו.
מן הסתם אנחנו לא נשלם על פרטים לא כשרים ולא ראויים להגשה.

לאחר דרישה לדבר עם האחראי משמרת ( כמובן חיכינו 10 דק' אחרי ששלחנו 3 מלצרים לקרוא לו בזמן שהוא יושב מעבר לבר - התשובה היתה עוד שניה )

שניה לפני שהגיע הוציאה מלצרית צלחת עם 2 כדורי גלידה. כאשר אמרנו לה שאנחנו לא מעוניים במנה ואנחנו רק רוצים ללכת משם.
הצטרף אחראי המשמרת.
הזכרנו לו את הבטחתו לפיצוי - ואמר שהציע לנו פיצוי ואנחנו שללנו.
(מעניין שקיבלנו אותו 10 דק' אחרי שביקשנו חשבון ושניה לפני שא.משמרת הגיע )

אמרנו לו שאין בכוונתנו לאכול שם, איבדנו את התאבון ומפקפקים מאוד בכשרותם.
לאחר מריבה קטנה הסכים לבטל את החומוס ( כמובן שלא נשאר פראיייר כי השאיר בחשבון את הפיתה)

לסיכום, הזעזענו משירות העובדים, מאיכות המנות, ואמינות כשרותם.
יצאנו פגועים ועצבניים.


ועלבון סוג הנזק :
אנחנו דורשים פיצוי והתייחסות ראויה. פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה