פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש ה 7.4.07 בגעתי למסעדת נאפיס על מנת לקנות שתי ארוחות בטייקאווי
ברגע שהגעתי לקופה על מנת להזמין קיבלה אותי קופאית שבזמן שהייתה אמורה לתת את השירות הנדרש ולקחת את הזמנתי הייתה עסוקה בעוד 10 דברים, ברגע שביקשתי תפריט נאלצתי להמתין עשר דקות עד שהיא תסיים לדבר אם אחת המלצריות ואז היא הואילה בטובה לתת לי את התפריט, כששאלתי את הקופאית מה מתוך התפריט כשר לפסח נעניתי בתשובה כזאת "לא צריך להיות גאון בשביל להבין במה יש לחם ובמה אין", לאחר שהזמנתי העבירה אותי לשבת בספסל קטן שמסביבו רצים מלצרים מפה לשם , לאחר רבע שעה שבאתי לשאול "לשלום" ההזמנה שלי החלה הקופאית לנבוח עליי שאני קמתי ממקומי (כמובן שלא ידעתי שאני בעונש בגן ילדים), לאחר שקיבלתי את הזמנתי גיליתי שהיא ארוזה בשקיות ושכל הקופסאות בפנים נוזלות, ביקשתי מהקופאית שתחליף לי בבקשה את האריזה במקום בשקיות לקרטון ונעניתי בסירוב ובטענה שזו אריזה תקנית ומספקת, בנוסף גילית שהקופאית שכחה להוסיף שתי פחיות שתייה שביקשתי בהזמנה וכשהוצאתי כרטיס הסבירה לי שלא יכולה לחייב מכיוון שהעיסקה קטנה מ 20 ש"ח, למרות שבהזמנה המקורית שילמתי מעל 100 ש"ח, מיותר לציין שאני את המסעדה הזו לא אפקוד יותר לעולם.
עלבון סוג הנזק :
שיפור שירות בדחיפות, כי השירות בזמן שאתה יושב במסעדה הוא נפלא אבל בעמדת טייקאווי היא ממש מזלזלת פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה