פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דג מקולקל נושא התלונה:
ב פנינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסביבות השעה 18:30 הזמנתי במסעדת נאפיס באזור הצעשיה - דג מטוגן, בעקבות הדג הרגשתי ממש רע, ולא יכולתי להכניס כלום לפה במשך יומיים . יש לציין שממש אין לי קיבה רגישה כלל, אולם נראה שהפעם זה היה חריג מאיזשהי סיבה וממש הגעיל אותי להזכר שאכלתי שם דג, החלטתי למחות בדרך שלי על ידי כך שלא אגיע יותר עם משפחתי לאף אחת ממסעדות הרשת, אולם לאחר מכן חשבתי שעדיף לברר את התלונה באשר לאיכות הדגים במסעדת נאפיס עם המקום עצמו. דיברתי עם בחורה בשם לבנת ב29/7 שאמרה שיש להם חברה שמפקת על טיב המזון אולם אי אפשר לבדוק לגבי הדגים כי עבר המון זמן!!!
בכל מקרה היא מצאה לנכון להשאיר עבורי שובר במסעדה זו עם - הזמנה לאכול דג ...
לאחר מכן לא חזרה אליי- רציתי לומר לה שתשמור לעצמה את הארוחה - אני את שלי למדתי - לא להזמין בנאפיס דגים.
פנינה
קלקול קיבה סוג הנזק :
לברר בעניין זה האם אין בקרה גם אחרי שבוע על איכות הדגים עם תעודת משלוח רלוונטית פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה