פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל שממש אי אפשר לקרוא לו אוכל וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון-הסניף החדש (שבתכלס הוא בכלל בראשון ולא חולון) כתובת:
לישנסקי 27 א.ת החדש של ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אוקי הגעתי לנאפיס ביום חמישי בלילה אחרי עבודה עם עוד 3 חברים הזמנו כל אחד מנה עיקרית (אני ספגטי ברוטב נפוליטנה) ובנתיים ביקשנו חומוס עם פיטריות עם כמה פיתות וציפס לאחר כ-5 דקות הגיע החומוס עם הפיתות וכן התחילה הבעיה....
הפיתות היו קרות, יבשות ומריחות כמו עובש, ביקשנו מהמלצר להחליף את אותן פיתות והוא באמת החליף אך קיבלנו שוב פיתות מסריחות מעובש וקשות...
בנתיים אמרו שיחליפו שוב והמנה העיקרית כבר הגיעה לשולחן ולכן מה שקרה זה שאחלנו תחומוס ככה סתם עם מזלג.אבל זה עוד לא הסוף הספגטי שלי היה נוראי הוא היה חצי יבש והרוטב זוועה (אני רוצה לציין שאני תמיד אוכלת בסניף הזה ובדר"כ גם את אותה המנה) ולכן לא אכלתי כלום מלבד ה-2 ביסים הראשונים.
בסופו של דבר הגיעה המלצרית לאסוף את המנות ובשיא חוצפתה רוקנה את המאפרה לתוך צלחתה של חברתי שנגעלה מכך רצח שזה לדעתי ממש זילזול בלקוח (לחשוב שבצלחות שאנו אוכלים מרוקנים מאפרות) וזה היה כבר השיא ופשוט ביקשתי לקרוא לאחראי.... הסברתי לו תמצב על הקטע עם הפיתות(שלא אכלנו מהן) על הפסטה שלי וכמובן על הקטע עם המלצרית ו"המאפרה" ופוצנו ארבעתנו בבאוריה אחת קטנה ומסכנה לכל השולחן וכמובן שביקשנו חשבון...ואז הגיע החשבון ובתוכו נכלל הספגטי שאלתי תמלצרית למה והיא מיד הלכה והורידה תמחיר..אני גם רוצה לציין שאני השארתי תכסף על המנה כטיפ למלצרים אך אמרתי לעצמי שאני למקום הזה יותר לא חוזרת בחיים שלי...כל כך התאכזבתי מהם שזה לא יאומן
אכזבה סוג הנזק :
שישמיו לב למזון שהם מוציאים ללקוחות זה עושה שם רע למקום אני בדר"כ לקוחה בסניף הזה לעיתים (משהו כמו 5 פעמים בחודש) פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה