פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון להחלפת מנה ויחס אחראית משמרת לאוכל שהיה שרוף נושא התלונה:
אילוז אבי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הבונים 2 א.ת. מערבי אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אבי אילוז, ואני לקוח קבוע אצלכם (נוהג להגיע אחת לשבועיים שלשה בממוצע).
אתמול, יום שבת ה - 20/10/07, התיישבנו לארוחת צהריים (אני, אשתי מירב ובני יהונתן).
המנה העיקרית (מעורב ירושלמי) הוגשה כדקה לאחר הגשת המרק. פניתי למלצרית בבקשה לעכב את המנה, ובהחמצת פנים היא עשתה כן.
לאחר כ-10 דקות בקשתי את המנה העיקרית.
טעמתי את המנה (מספר ביסים) והרגשתי כי הייתה שרופה, יבשה ולא אכילה.
בקשתי מהמלצרית להחליף את המנה, הופנתה למנהלת המשמרת (אנה) שהגיעה עם פנים זעופות ומצב רוח "קרבי" במיוחד.
תגובתה הייתה תוקפנית, חסרת נימוס ודיברה בקול מורם.
אנה מנהלת המשמרת הגניבה מבט לצלחתי והחליטה שאכלתי חצי מנה (מה שכמובן לא היה נכון) והחלה להתווכח בקולות (תוך כדי התבוננות של הסועדים האחרים על המתרחש) שאני אכלתי חצי מנה. כל ניסיונותיי להסביר שזה לא משנה אם אכלתי חצי מנה או לא, האוכל פשוט לא טעים ולא אכיל, עלו בתוהו תוך כדי כניסה לדברי והרמת קול (נימוס בסיסי ???).
כלקוח קבוע ציפיתי לתגובה מנומסת ועניינית וכמובן להחלפת המנה, לא ציפיתי כמובן להיות מובך, ולהיחשד כחמדן.
למרבה הצער וההפתעה הוצע לי לקבל חצי מנה במקום, כיוון שלטענת אחראית המשמרת נאכלה חצי מהמנה
הסברתי לה מספר פעמים כי אני לא מעוניין במנה הזו, והיא מצידה (בהרמת קול כמובן) התעקשה שזו האלטרנטיבה היחידה.
מאחר והייתי כה פגוע ומובך החלטתי לוותר על המנה ולצאת מהמסעדה.
הזמנתי חשבון (תגובת אחראית המשמרת הייתה, "טוב", והסתת פנים בהפגנתיות) ולכשהחשבון הגיע, הוא כמובן כלל את המנה שהוחזרה. (החשבוניות אצלי למקרה הצורך).

הפגנת הזלזול, הרמת הקול, כניסה לוויכוח עם לקוח בצהריי היום כאשר המסעדה מלאה, וכמובן אי ההקשבה גרמה לי לתחושות קשות במיוחד ועוגמת נפש שלא תתואר (מה גם ששילמנו עבור מנה שלא נאכלה ועבור ארוחה (של אשתי) שהופסקה באמצע).

לפרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר בטלפון : 052-3939492.
בברכה,
אבי אילוז
עוגמת נפש,ונזק כספי סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה