פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומגעיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 30.8.08 הגענו אני ובעלי לנאפיס סניף חולון לאכול. לאחר המתנה נכנסנו למסעדה, וכאן התחילה מסכת ייסורים משפילה ומגעילה ביותר: (ברצוני לציין שאני אשה הרה בחודש התשיעי להריונה וצפוייה ללדת בעוד מספר ימים).
ראשית ההמתנה במסעדה למלצרית בערך כ- 10 דק' עד שהואילו לגשת אלינו ולקחת הזמנה, ההזמנה היתה פשוטה ביותר ולא מורכבת, ספגטי אלפרדו ותפו"א אלפרדו.
לאחר כ 20 דק' פנינו למלצרית וזכינו להתעלמות. חלפו עוד כ- 20 דק' (חלפו 40 דק' והאוכל עדיין לא הגיע) בינתיים אנשים שהגיעו אחרינו כבר קיבלו את הזמנותיהם.
בנתיים בעלי קיבל את הפסטה ואני לא קיבלתי את המנה שלי (חוסר מקצועיות משווע!!!!) ביקשנו שוב פעם מהמלצרית שתביא את האחראית. הגיעה בחורה בשם מיטל שהתחילה להסביר שנגמרו להם תפו"א (הסבר לא הגיוני). ביקשנו שתקח את המנה שהגיעה ותביא הכל ביחד, לאחר המתנה של עוד כ- 10 דק' הגיעו סוף סוף שתי המנות יחד. אבל המנה שלי הייתה קפואה ושלו רותחת. שילמנו מחיר מופרז על השתייה שלא נגענו בה. וסרבנו לקחת את האוכל. בדרכנו החוצה החלטתי לדבר עם המנהל. הגיע בחור בשם אור שטען שהוא המנהל, שמע את טענותינו והתחיל להסביר אמרתי לו שאת ההסברים שמעתי כבר מהאחראית והם ממש לא מקובלים עליי אמר בסדר, תודה על ההערה והלך. ללא הצעה לפיצוי או מאמץ כלשהו לגרום לנו לצאת מרוצים. עזבנו כועסים ונעלבים. ממש בזיון וזוועה
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה