פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת אוכל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בת זוגתי התקשרה היום בשעה 19:50 לבצע של הזמנת אוכל לביתה.כאשר ענתה לה בחורה ולקחה ממנה את ההזמנה ופרטי האשראי התחילה משום מה לצחוק לה בטלפון ואמרה שהאוכל יגיע רק בעוד 3 שעות. מעניין מה היה כזה מצחיק בשאלה "איזו שתייה יש אצלכם". בת זוגתי ביקשה אחראי משמרת ניגש לטלפון בחור בשם אביחי שהמשיך לצחוק והוסיף שאלה "מה את מצפה שיהיה וניתק את הטלפון". בת זוגתי התקשרה שוב למסעדה וכאשר שמע את קולה ניתק את הטלפון וכך פעמיים רצוף. אני שואל האם זה ראוי למקום כמו נאפיס שזו רשת לענות ככה ללקוחה ששאלה שאלה לגיטימית. בנוסף ממתי צריך לחכות 3 שעות עד שיגיע לאוכל.אני אציין שההזמנה בוצעה מנאפיס בחולון והמקום מגורים זה בבת ים. בהתנהגות הילדותית הזאת את גורמים לנזק תדמיתי ולעוגמת נפש ולעלבון לבת זוגתי שהיא לקוחה קבועה אצלכם גם ב טייק-אווי וגם בישיבה במסעדה. מעתה נחשבו פעמיים האם ללכת למקום הזה. ועוד דבר ההתנהגות הזאת גרמה לי לחשוב אפילו לייעץ לעובדים שלי (אני מנהל מוקד שרות לקוחות ארצי של חברה מאוד ידועה) לא להתקרב למסעדה הזאת.האם הצחוק היה שווה את זה? מקווה שזה יגיע להנהלת המסעדה

עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב ופיצוי פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה