פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וזמני המתנה גבוהים נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
השבת החלטנו לא לבשל וללכת להתפנק בחוץ.
החלטנו ללכת לנאפיס בחולון כמו שאנחנו אוהבים, אבל לצערינו שוב התאכזבנו....
הגענו בשעה 13:30 ונכנסנו למסעדה רק ב 14:30 לאחר שעה של המתנה!!!
כעיקרון אין לנו בעיה עם זה אבל לא ייתכן שכשאתה הולך לשאול בעוד כמה זמן אתה נכנס כל פעם אומרים לך בעוד 8 אנשים, 5 אנשים וכן הלאה ואתה רואה אנשים מגיעים אחריך ונכנסים. בהתחלה הדורמנית הייתה נחמדה והסבירה שברגע שיתפנה שולחן היא תקרא לנו. אחרי 20 דקות כשראינו שזה לא קורה הלכנו שוב לשאול מתי תורנו להיכנס ונוכחנו לגלות ברשימה כי הרבה זוגות שהגיעו אחרינו נכנסו. הרי ברור שמכניסים לפי כמות האורחים ולא הגיוני שיושיבו זוג בשולחן של 6 אנשים אבל למה להכניס זוגות אחרים במקומנו????? כששאלנו את זה היא פשוט אמרה לנו בפרצוף :"הם חברים שלי, אני אכניס את מי שאני רוצה".
כשהחלטנו כבר ללכת למקום אחר היא החליטה להכניס אותנו. גם שם ההאכזבה המשיכה. אמנם המלצר הגיע ישר עם התפריטים אבל חיכינו לאוכל משהו כמו חצי שעה!!! האוכל הגיע קר ולא טעים, המנות קטנות והסלט כרוב בטעם מקולקל.
בשורה תחתונה אכזבה, לנאפיס אנחנו לא חוזרים!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על העוגמה ושיפור השירות פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה