פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות+חוצפה! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה בקר 12, אזור התעשיה הישן,ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בשעה 02:45 לערך (בין יום רביעי לחמישי) הגענו למסעדת "נאפיס" הממוקמת באיזור התעשיה הישן בראשון לציון. הזמנו חומוס, חציל בטחינה וגם מאפה נאפיס פטריות. ביקשנו שאת מאפה הנאפיס יעכבו במעט. לאחר זמן מה, ביקשנו לבטל את הזמנת המאפה משום שהרגשנו שהזמנו יותר מדי אוכל. אני מבינה שנושא זה מעט בעייתי משום שההזמנה בוצעה כבר אבל ציפינו למעט פרגון. אנחנו יושבים הרבה בנאפיס גם עם המשפחה, חברים וכו'. המלצרית אמרה שהמאפה מוכן כבר וניגשה לשאול את אחראי המשמרת אם יש אפשרות לבטל. מדובר במאפה ולא בארוחה גדולה שביקשנו לבטל ואני חושבת שניתן היה להתחשב ולו בכדי שנצא משם בהרגשה טובה ונחזור לאכול במסעדה זו שוב. אחראי המשמרת לא אישר והמאפה הגיע לשולחן בלית ברירה. כבר השלמנו עם כך וביקשנו לארוז אותו בכדי שנוכל לקחת הביתה וזכינו להערה מהמלצרית: "לא יכולתן להגיד את זה לפני זה?" נאפיס יקרים. נתתם לנו לצאת מהמסעדה עם טעם מר בפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה