פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי בשעה 1520 לשולחן לאחר המתנה של כ15 דקות בחוץ.
הזמנתי 2 מנות לאישתי ולי מתוך התפריט על בסיס בשר.
התוצאה היתה המתנה של כ35 דקות ואנשים שהגיעו אחרי קבלו מנות לא פחות מורכבות שבסיס ההכנה שווה.
היו התנצלויות של לחץ מצד המלצריות וכן מנהלת המשמרת. תמיד ברוך השם יש לחץ בסניף הזה במיוחד אבל לא קרה שהיינו חייבים להמתין כל כך הרבה זמן.
להערכתי פשוט מישהו שכח את ההזמנה.
קבלתי פיצוי ופל בלגי כשרציתי לקום וללכת,הגעתי ממודיעין למקום בו חשבתי שהאוכל יהיה בחג הכי מתאים בנאפיס .
פשוט חבל לקלקל מצב רוח בעצם היציאה לאכול בחוץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירתי בעיני הבעלים. פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה