פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת אוכל לא אחידה וחיובים מופרזים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צומת וולקן חיפה-צמוד למוסך קרסו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.12.05 ביקרתי בסניף נאפיס חיפה כחלק מקב' של כ-15 בנות.
כאשר פתחנו את התפריט נדהמנו לגלות ששום מנת בשר לא מגיעה עם תוספת!! על כל תוספת צריך לשלם,ויש להם אפילו "מבצע"-2 תוספות במחיר 10.90 בלבד!! ממש מדהים! זו חוצפה לגבות כסף על תוספות למנה בשרית.בשום מסעדה אין לזה תקדים!
בנוסף,חלקנו הזמין סטייק אנטריקוט (75 ש"ח!!) ברמות עשייה שונות ובשל בלבול בהזמנה אחת הבנות נאלצה להמתין לאחר שרוב הבנות קיבלו את ארוחתן עד שקיבלה את הסטייק.
ובכך לא נגמר...
כאשר המלצרית שואלת את מנת העשייה של הבשר,מן הראוי שהטבח יתחשב בכך.3 מנות שהוזמנו כ-MEDIUM WELL התקבלו אחת כראוי,אחת נוטפת דם מבפנים והשלישית(המבורגר),עם סימני חריכה.
ואם כל זה לא מספיק-לחיוב הוכנסה אבטחה,15 ש"ח,בניגוד לחוק!
ספיישל קופי יקרים(הזכיינים של אזור חיפה),האם לא ידעתם כי אסור בתכלית האיסור לגבות כסף עבור אבטחה???
אינני מבקשת כל פיצוי,רק רציתי להביא לידיעתכם את המצב.
לקוחות פוטנציאלים-המנעו מלאכול במקום זה,האוכל מ מ ש לא שווה את זה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור המצב. פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה