פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואוכל נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן הבעיות :
1. הזמנו מיים עבור בננו ולקח יותר משעה ו-4 תיזכורות בכדי לספק
2. האוכל של בעלי(נאפיס) היה לא מבושל ונאלצנו להמתין עוד 20 דקות לבישול מלא -וגם אז כבררת מחדל לא החזרנו שוב.
3.הזמנתי מנה של ציפס ,סלט ושניצלונים , כאשר המנה הונחה על שולחננו הבחנתי שאין סלט , ואז כשפניתי למלצר הוא טען לראשונה שאין חסה כי היא נגמרה והיהא לי סלט שחוייבתי עליו.
4.בעת פנייה לאחראי עם הסבר השתלשלות המקרה הבנו כי כול המהלכים והשירות הם בידיעה ואף מקבלים גיבןי מלא , ההסבר לתשלום הסלט כדברי האחראי הוא בשל כך שבמתכון שרשום בתפריט מדובר על חסה שהיא חלק מהגבייה ומהדיל ובאם אין משהו מתוך ההזמנה אין זה אומר שהוא חייב לתת לי את זה .
והוצאה שלא הייתה צריכה להיות סוג הנזק :
ארוחה חינם - הזדמנות מתקנת אך הפעם בנאפיס ראשון פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה