פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי ביותר@@@ נושא התלונה:
אבוטבול טלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה שלכם הנוהגת לבצע הזמנת TAKE AWAY לעיתים קרובות.בעבר היה ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולהגיע למסעדה לאסוף אותה מה שהשתנה לאחרונה ומצריך ממני להגיע פיזית ולהמתין עד שההזמנה תיהיה מוכנה.היום יצאתי ממקום עבודתי(אני עובדת בONE בב"ש) והלכתי למסעדה ב-ר-ג-ל (והמעלות בחוץ גבוהות כידוע) לבצע הזמנה שהרי אי אפשר להזמין טלפונית..אני מגיעה ואומרת למארחת שברצוני לבצע הזמנת TAKE AWAY ופתאום היא מפתיעה אותי בתשובה שממש לא ציפית לה:"עקב העומס אנחנו לא מבצעים הזמנות TAKE AWAY" אה באמת??? עשיתי את כל הדרך לחינם?שאלתי אותה למה אתם לא מפרסמים?איך הייתי אמורה לדעת?, והיא בשלה:"לא ניתן אין מה לעשות",פרט נוסף ששכחתי לציין הוא שאני בהריון וכידוע לאישה הרה ההליכה לא הכי קלה בעולם ובנוסף החשק למאכל כלשהו! לא היה לה אכפת פשוט! היא לא טרחה לשאול אפילו את הממונה שלה! בנינו כמה כבר מגיעים לביצוע ההזמנה כזו?? בקיצור אכזבה אחת גדולה! זה השירות שאתם שואפים לתת אם כן זו הפעם האחרונה שאתקרב למסעדה שלכם!!!
ו סוג הנזק :
ההחלטה ביידים שלכם פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה