פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלט לא טרי נושא התלונה:
אסיס ליאור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
נאפיס חיפה מול בתי זיקוק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי נוהגים לאכול אחרי בילוי במועדון...הרבה פעמים באנו לאכול בנאפיס בשעות 4-5 בבוקר.ידוע לנו כי המקום פתוח 24 שעות ולכן אנו מצפים לקל את אותו מזון בלי קשר לשעה..
אני הזמנתי טוסט שהיה טעים מאוד וחברתי הזמינה שלט יווני,הסלט שהתקבל הגיע שהירקות נראו כאילו חתכו אותם לפני כמה שעות ולא לפני כמה דקות,העגבניות היו "בשלות מידי" זו היתה תגובת מנהל המשמרת שבא לפתור את "הבעיה" יצאתי מאוד מאוכזב אותו ערב מהנאפיס שתמיד דאג להכי טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדעת להסביר גם למנהל משמרת שלא תמיד הוא צודק - פיצ פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה