פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הבנאים 2 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.3.13-הגענו אני ובני משפחתי למסעדת נאפיס באשדוד סך הכל 8 סועדים.בתחילה המלצר לקח מאיתנו הזמנה,ואמר לנו שההזמנה יוצאת,לאחר כ-10 דקות לערך הגיע אלינו מלצר אחר וטען שהוא צריך לקחת שוב את ההזמנה בטענה שהמלצר שלנו איבד את הדף שכתב בו ולא הכניס את הפרטים למחשב,בלב ברירה לקחו מאיתנו שוב הזמנה וזאת לאחר שעברו 10 דק מלקיחת ההזמנה הקודמת,דבר נוסף יש לי תינוקת שישבה בעגלה ואני ניגשתי אליה והתכופפתי לעברה וישבתי על בירכיי בכדי לסדר את הדברים בעגלה,ועבר מלצר עם כיסא אוכל מעץ שטרח להפיל את הכיסא על רגלי,חוץ מלשאול בריפרוף אם אני בסדר אף אחד לא ניגש אליי ולא טרח לדעת אם אני צריכה משהו ולבדוק באמת אם הכל בסדר,והכי הכי גרוע זה היה בסוף הארוחה המלצר הגיש לי תפריט קינוחים שבו הוא אמר לי "יש כאן אחלה קינוחים ב10 שקלים",אני אמרתי 10 שקלים מעניין ולכן הזמנו 2 קינוחים מלאבי ופרופיטרולים.להפתעתנו כשקיבלנו את החשבון שיצא 520 שקלים הקינוחים לא עלו 10 שקלים כפי שנאמר ע"י המלצר אלא,המלבי עלה 20 ש"ח והפרופיטרולים 34 ש"ח.קראתי למלצר ואמרתי לו שהוא אמר שהקינוח עולה 10 ש"ח ולמה לקחו מחיר מלא,לאחר שהוא בירר עם מנהל הסניף ניגש אליי המלצר שוב ואמר לי אני מצטער אני טעיתי זה רק באמצע השבוע,טעות שלי ובעל המקום אמר לי שאם אתם לא רוצים לשלם את ההפרש אני אוציא מכיסי,עכשיו השאלה הנשאלת,אנחנו הלקוחות קודם כל הוטענו ע"י המלצר,דבר שני המלצר טעה וזה בסדר טועים לפעמים אבל למה מנהל הסניף מעמיד אותנו הלקוחות במצב לא נעים מול המלצר שאומר שהוא עכשיו צריך לשלם מכיסו על הטעות שאמר???לדעתי מנהל הסניף היה צריך לקחת על עצמו את הטעות שנעשתה ולא להפיל עלינו ועל המלצר שהוא בסך הכל ילד שעובד על שכר מינימום וטיפים,לאחר שקיבלנו את התשובה הזאת כמובן ששילמנו מחיר מלא על הקינוחים כי לא רצינו להעמיד את המלצר במצב לא נעים שהוא יוציא מכיסו.לסיכום אנחנו מאוכזבים ממנהל הסניף על המצב שקרה עם הקינוחים,מאוכזבים מהשירות הלקוי ואף הפוגע שאף אחד לא התעניין לאחר שהכיסא נפל על רגלי.יש לציין שכמעט 6 שנים לא נכנסתי לנאפיס ובשבת הצליחו לשכנע אותי להגיע,ושוב התאכזבתי מהשירות ונראה שלא אכנס גם בעשר שנים הבאות לנאפיס!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הקינוחים,ופיצוי על העוגמת נפש פתרון נדרש :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה