פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24 למרץ בערב התקשרנו למסעדה ושאלנו אם ניתן להגיע בבוקר לארוחת בוקר ואם המסעדה כשרה לפסח בערב חג .
נאמר לנו כי המסעדה פתוחה כרגיל ולא כשרה וניתן להגיע ולהזמין הכל .
הגענו בבוקר בשעה עשר וחצי ולאחר שהתיישבנו ובחרנו מהתפריטים וביקשנו להזמין טרחו לעדכן אותנו שהמסעדה כשרה משעה עשר בבוקר ולא ניתן להזמין את כל המאכלים הרגילים שעבורם הגענו למסעדה .
לאחר שניסינו להתאים את עצמנו למצב בגלל 2 ילדים קטנים רעבים ולהתעלם מהיחס והטלת האשמה על סניף ראשון שקובע את המדיניות ניסינו להזמין משהו אחר מהתפריט ונתקלנו גם כן בסירוב ונאלצנו לעזוב את המעדה ולחפש עם הילדים מקום אחר לאכול .
מה שהתגלה כבעייתי ביום כזה אבל דווקא בגלל זה התכוננו מראש והתקשרתי ערב קודם וחבל שהטעו אותנו והתייחסו כפי שהתייחסו .
ובזבוז זמן גדול סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה