פרטי התלונה

תלונות נאפיס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.תעשיה ישן ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי למסעדה בערך בשעה 20:15 בחדר המתנה חכו אנשים שנרשמו, נגשתי לדלפק ההרשמה ובקשתי להרשם, הבחורה שם אמרה לי לא!בלי כל הסבר, אמרתי לה מה לא אני רק רוצה להרשם, אמרה לי לא נרשמים יותר, ככה בלי שום הסבר נוסף.נשארתי המומה הסתובבתי אחורה והלכתי בבושת פנים.
מרוב שהייתי המומה אפילו לא הגבתי לתגובה של הבחורה.
בערב זה היו איתי אורחות מחו"ל שלא היו אף פעם בנאפיס ורצו לאכול מאכלים שונים.
אחרי כמה ימים התקשרתי לנאפיס ענתה לי בחורה בשם עדי ואחרי בדיקה שלקחה לה כמה ימים אמרה לי שהעניין טופל ובפעם הבאה שאת מגיעה אלינו תתקשרי אליי ואני אדאג לך למקום.
לא רוצה מנאפיס שום דבר וכנראה שזו פעם אחרונה שאני מגיעה אליהם, אבל ציפיתי ליחס אחר גם אחרי התלונה שלי.

עלבון סוג הנזק :

נאפיס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה