פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיסוי תשלום עבור גרר נושא התלונה:
ג'מיל יוסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בשעה עשר בערב נתקעתי עם רכבי בצפון ליד צומת מגידו - התקשרתי
לחברת הגרר שמופיעה לי בפוליסה על מנת לגרור את האוטו - אבל הנציג של חברת הגרר אומר לי שאני לא מופיע אצלהם במערכת כמבוטח לגרר והוא גם לא היה יכול לברר לי כי חברת הביטוח לא עובדת אחרי שעה 22:00 . לכן נאלצתי להזמין גרר פרטי שייקח את האוטו הביתה ושילמתי לו מכיסי.היום אני מתקשר לחברה ואומרים שיכול להיות בגלל תקלה טכנית אני לא מופיע בחברת הגרר ושהם לו מוכנים לשלם לי על ההוצאות של הגרר - כי עשיתי משהו על דעת עצמי ולא קיבלתי אישור מהם לגרור את האוטו בגרר פרטי.הסברתי להם שהם היו סגורים בשעה שקרתה התקלה ושלא היתה אפשרות לדבר איתם ,אבל עדיין זה לא סיפק אותם והם לא מוכנים לשלם לי זיכוי עבור הגרר וזה אחרי שגם דיברתי עם מנהל שאומר לי שהייתי צריך להזמין את הגרר שלהם ולשלם לו ואחרי זה תהיה אפשרות לקבל זיכוי .
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי עבור הגרר הפרטי שהזמנתי . פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה