פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וחיובים לא תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים סגרתי חשבון בנק אחד (בבנק פועלים) והחלפתי לחשבון אחר (בבנק הבינלאומי), חידשתי פוליסה לביטוח חיים למשכנתא שהיתה לי ב-9000000, ושלחתי הו"ק חתומה. לקח להם בערך 3 חודשים לעדכן להו"ק החדשה, וב-3 חודשים האלה, הבטיחו לי פעם אחת זיכוי, ולא רק שלא זיכו אלא בחודש אח"כ חייבו חיוב כפול (כביכול על החודשים שלא היתה הו"ק-כי לא עדכנו אותה). לאחר עוד שיחה באמת זיכו אותי.
חודש אח"כ גבו לי שוב מבנק פועלים (מיותר להזכיר שעל כל חיוב כזה שחוזר אני משלמת 43 ש"ח על החזר הו"ק), ולאחר שהתקשרתי לבדוק מסתבר שזה היה על ביטוח נכס למשכנתא שחידשו לי בלי ידיעתי. הסברתי שהחלפתי הו"ק והבטיחו לי שלאור כל הטירטור שעברתי אינני צריכה לחתום שוב על הו"ק אלא ידאגו להעביר מביטוח החיים לביטוח הנכס.
לאחר שגבו לי שוב, דיברתי עם בחורה בשם שרית (האחרונה שדיברתי איתה, ולכן אני זוכרת את שמה..) שהבטיחה לי שהיא דואגת למחוק את ההו"ק של בנק הפועלים מהרישומים שלהם!!!!
כמובן שבחודש 10 שוב חייבו מבנק הפועלים, וב-15/10/06 דיברתי עם בחורה בשם ציפי, שלא הצליחה לפתור לי הבעיה אלא בחתימה שוב על הו"ק. כמו כן, פיקססתי להם מכתב מהבנק שלי (שלקחתי ממנו המשכנתא) שהם קיבלו מהם הודעה שהפוליסה בוטלה ולכן עשו לי פוליסה משלהם, ודרשתי שיזכו אותי על החיובים הללו עם התשלום לבנק על החזר הו"ק.
אמורים לחזור אליי מחר.
אני אישית כבר לא מאמינה שיזכו אותי, או שבכלל יחזרו אליי.
ניתן לבדוק כמובן את כל השיחות מכיוון שהם טוענים שכל השיחות מתועדות ומוקלטות. ניתן לבדוק כמה פעמים דיברתי עם אחראים ועם נציגים, וכלום לא עוזר! חב' הביטוח הזו מטרטרת אותי כבר כמה חודשים!!! אם לא היה כ"כ מסובך להעביר פוליסה ולהעביר לבנק מזמן הייתי עוברת חברה!!!
עגמת נפש וטירטור סוג הנזק :
זיכוי כספי, ואף פיצוי הולם על הטירטור פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה