|
|
|
|
|
|
חוסר שרות ואי הענות לבקשת הלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/4/2007 פניתי לחברת הביטוח 9 מיליון ע"מ לשחרר תוכנית חיסכון שיש לי בחברה.בחברה ענו לי שנציג שרות יפנה אלי בהקדם תוך 5 ימים.
ביום חמישי -19/4/2007 לאחר שאף נציג לא פנה אלי התקשרתי לחברה פעם נוספת לברר מה קורה וענו לי שהנציג צריך לחזור אלי.
היום יום ראשון -22/4/2007 לאחר שטרם פנה אלי נציג של החברה התקשרתי במשך 3 פעמים ודיברתי עם 3 מוקדניות שונות ע"מ לברר מה קורה והתשובה היתה שיחזרו אלי.
לא מקובלות עלי תשובות מעין אלה. אני לא צריכה לרדוף אחרי מה שמגיע י, זהו כסף שלי שחסכתי במשך מספר שנים והיום אני זקוקה לו אבל אין עם מי לדבר בחברה.
אשמח לעזרתכם בהקדם
שרית
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תשעה מיליון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|