פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון רכב במוסך הסדר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעט תאונה, מבטיחים בחברת 9000000 לעשות את מה שצריך לטובת הרכב, ודואגים להדגיש כי השמאי שיבדוק את הרכב יפעל מטעם המבוטח ועבורו. אך חברת הביטוח בשיתוף פעולה עם השמאי ומוסך ההסדר מחפשים כל דרך לא לתקן חלקים מהרכב, להוציא נזקים מאירוע הנזק, ולעשות כל מה שניתן כדי להוריד עליות והכל על חשבון המבוטח. במקרה של מוסך דר' פח וצבע בת"א, אשר ביצע עבודות ברמה מאד נמוכה, אשר פגעה משמעותית במראה הרכב לאחר התיקון.

למעשה המוסך, חברת הביטוח, ושמאי עובדים בשיתוף פעולה מצויין בכל מה שקשור בלכסות האחד על טעויות השני.

נגרם לרכב שלי נזק רב, חברת הביטוח אינה מודה בזה, ואם אנסה לתבוע אותם הם יודעים טוב מאוד להתגונן, הרי זוהי ההתמחות שלהם.

חברת הביטוח יודעת אפילו להלחיץ את המבוטח כדי לגרום לו להתפשר, ואף מבטלת הצעת פשרה שנתנה בטלפון אם המבוטח מראה סימני עייפות ורצון להתפשר.

כספי סוג הנזק :
לא לבטח ב 900000 פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה