פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני איטי ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים (ראה תאריך הארוע) בעומדי ברמזור אדום,(אי שם באזור תל אביב)נכנס בי רכב שנהגו יצא ממנו מתנצל ומסביר שנפלה לו כוס שתייה תוך כדי נסיעה ועיניו לא היו על הכביש,(יש לי מכתב כתוב בכתב ידו של הפוגע וחתום ע"ידו).פרטים הוחלפו ,מסמכים הוגשו לחברת הביטוח מיידית,הנזק תוקן ,שיקים דחויים ל-3 חודשים נמסרו למוסך ולשמאי(שבינתיים נפרעו) וחברת 9000000 (ביטוח ישיר) "מצטערת"" היו חגים,חסרו מסמכים,נפלת בין הכיסאות,וכו" וכו"..........3 חודשים!!!!!!!!!! ובחוצפתם הם אומרים שבמידה וחברת הביטוח של הפוגע לא תשלם , ניאלץ לתבוע (בהפסד כספי -הפעלת השתתפות עצמית-איבוד היעדר תביעות וכו") את הביטוח המקיף של הפוליסה שלי................אם זה לא היה עצוב, הייתי צוחק!!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מיידי. פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה