פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי לאחר תאונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד ביטוח ישיר
פניות הציבור

הנדון:טיפול לקוי בלקוח שלכם לאחר תאונה

שמי נעה לאור ת.ז 039270111 אני מבוטחת אצלכם בביטוח חובה וצד ג' מספר הפוליסה 3614815.
בתאריך 23-9-07 הייתי מעורבת בתאונת דרכים עם רכב מזדה 3 שנכנס בי מאחור כאשר עצרתי לפני מעבר חציה על מנת לתת זכות קדימה להולכי רגל.
הנוהג ברכב המזדה 3 גם מבוטח אצלכם.
נציג הביטוח שוחח איתי בטלפון והסביר לי מה עליי לעשות, אך עם זאת הפנה אותי תחילה למוסך הסדר שלא מטפל בבעיות מכאניות רק פח לכן נאלצתי שוב ושוב להתקשר ולהמתין על מנת לקבל מוסך הסדר אחר,ברעננה. כנראה שהוא הבין ממני שרק נפגע פח ברכב שכן נכנסו בי מאחורה.
התאונה התרחשה סביב השעה 15:45 אך רק לקראת השעה 20:00 הגיע שירותי הגרירה לגרור את הרכב למוסך ההסדר! כל זאת בגלל תהליך ההמתנה,השיחות שהתנתקו וההפניה למוסך שיטפל ברכב אשר ארכו זמן רב (שלא לדבר על עלות שיחות רבות וארוכות.)
.

היום בבוקר ה24-9-07 נסעתי למוסך וגיליתי לתדהמתי ששמאי הרכב שבחרתי מרשימותיכם רשם שיש פגיעת פח ופגיעה בגלגל אחורי שמאלי של הרכב בלבד והנזק יתוקן. כל זאת לאחר שיחות הסברה מייגעות מיום התאונה איתו ועם נציגי השירות, על גודל הנזק שהוא הרבה יותר גדול מפגיעת פח וגלגל!
לאחר כל הנ"ל והערכת הנזק הראשונה והמזלזלת של השמאי, חזר השמאי לבקשתי הנחרצת לבדוק את הנזק בפעם השנייה בנכחותי, הרי לא תיתכן בדיקה כזו שטחית ושרות ברמה נמוכה שכזו.
הבדיקה בנכחותי היתה יותר מעמיקה כאשר עמדתי על כל פגיעה ופגיעה ברכב שלא היתה ולא נבראה טרם התאונה .
הרכב ניזוק מכאנית מעוצמת המכה של הרכב שפגע בי – השמאי טען שאי אפשר לקשר בין פגיעה מאחורה לפגיעה מכאנית.
בבוקר התאונה אספתי את רכבי לאחר תיקון שתוקן במוסך במושב בני ציון , הרכב יצא מהמוסך תקין לחלוטין וכמובן שהמוסך אחראי לכך.(יש בידי חשבונית שתוכיח את דברי).
דלת הנהג ברכב,בצד הפגיעה נפתחת ונסגרת בקושי רב, אז אמר השמאי " אה טוב תסדרו גם את הדלת יכול להיות שהתעקמה טיפ טיפה"
הרכב ניזוק גם בחלק שאוחז בגלגלים אשר נשבר מהפגיעה, אני הארתי את עניו של השמאי על כך וזאת לאחר שמייד לאחר התאונה ביקשתי מאיש מקצוע שעזר לי במקום התאונה לבדוק אם אפשר לשים את הגלל הרזרבי במקום זה שנפגע על מנת שלא יהיה צורך בגרר והוא הסביר לי שהכל שבור בפנים ואי אפשר להחליף גלגל, על כך אמר השמאי: "טוב אז גם את זה תתקנו, רק שירימו את הרכב ידעו מה נשבר ויסדרו"
הכיצד יכול להיות שהנזק שנגרם בחלקיו המכאניים של הרכב היה קיים? השמאי טוען ש"אי אפשר לקשר בין השניים".
כמו שציינתי קודם ואדגיש שוב, בבוקר התאונה הוא יצא ממוסך בבני ציון תקין!!. השמאי שחזר לבדוק את הרכב והסביר לי להחזיר את הרכב למוסך שטיפל בו כי לטענתו "כנראה הם לא תיקנו טוב" .

בסיכומו של יום נזקי הרכב יטופלו אך לא המכאניים כי לטענת השמאי המקצועי(כך אמרה הנציגה כשדרשתי שיגיע שנית או שישלחו שמאי אחר ) אין קשר לפגיעה בחלק המכאני ברכב, ושהרכב ניזוק אולי 2 שניות לפני התאונה אולי 2 אחרי אבל לא בזמן התאונה.ולא בגלל התאונה.

בשיחה מכעיסה ביותר לאחר הבדיקה הראשונה של השמאי, שוחחתי עם נציגה שהסבירה לי "שמדובר בשמאי מקצועי מאוד וכנראה אם הוא אמר הוא יודע".
אינני מבינה גדולה במכאניות של רכבים אך עם זאת אני חשה מרומה ופגועה מהזלזול בטיפול במקרה שלי ומהשתלשלות הדברים עד כה!
אני רוצה לציין שבמוסך בבני ציון טיפלו ברכב , יצאתי משם עם רכב תקין ללא רעשים של המנוע וכמובן נסעתי איתו, היום השמאי פשוט זרק אחריות על המוסך שטיפל ברכב, וטען שלא ניתן לקשר בין רעשים עזים שנשמעים כאשר מדליקים את הרכב לבין התאונה .
או כל פגיעה שתתגלה בהמשך.

כעת עליי להמתין שבוע שהרכב יהיה מוכן לפגיעות שכללו את מה שהשמאי רשם
אחר כך לגרור אותו למוסך בבני ציון שיטפלו במה שכביכול "לא ניתן לקשר כי קיבלתי רק מכה מאחורה
אך הופיעה מייד אחרי התאונה".

כל הטרטרת הזו היא משהו שלא חוויתי מעולם – אני בת 24 שכירה וגרה בגפי אבי אינו מתגורר בארץ ואמי לא יכולה לעזור לי כלכלית, זה בטח לא מעניינכם,אבל הטיפול שקיבלתי מחברת הביטוח הוא הגרוע ביותר שיכולתי לתאר במצב הנ"ל.
אני כרגע גם סובלת מכאבים גופניים בעקבות ההדף של החבטה, גם צריכה לגרור את הרכב שלי לעוד מוסך ולשלם בהוצאות , כמובן על חשבוני.
בעקבות תאונה שלא נגרמה באשמתי, נסעתי ברכב תקין שיצא מהמוסך בבוקר התאונה מטופל ו"בריא". כעת בגלל שקשה להוכיח קשר בין חבטה מאחורה לבין קרע באיזה רצועה – אז נטען כנראה שהרכב היה לא תקין כבר לפני כן?, הכיצד נסעתי בו בזמן התאונה!!?? הרעשים שמשמיע הרכב לא מאפשרים לעלות איתו על הכביש!! ואיך זה יתכן אם בבוקר הוא יצא מהמוסך תקין?????

אני חשה פגועה ומרומה ומטורטרת ובנוסף כאובה גופנית – אני ספורטאית שעובדת עם גופי עם כאבים , אך כל מה שאני מבקשת זה לטפל ברכבי כראוי!!

אבקש לטפל בפנייתי כמה שיותר מהר, שכן בינתיים אני כמובן זו שנושאת בהוצאות מעבר ליכולתי וללא כל אשמה שלי??!!

בברכה נעה לאור
תז 039270111
טלפון 0504967976




פיזי ונפשי סוג הנזק :
טיפול פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה