פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוץ בצינור שנמשך מעל 10 תיקון נושא התלונה:
אביטן דינה ומוריס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית אריה פ"ת כתובת:
חברה שעובדת איתכם בשם שחר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאחר ואני מבוטחת דרך ביטוח 9מיליון אך כמובן בבעית צנרת אנחנו קשורים לחברת שחר שעובדת תחת 9 מיליון. התלונה היא חריפה באופן יוצא דופן היתכן מאוד שישנם שם סוגי "קומבינות" בחברת השחר כאשר בכוונה אותו אינסטלטור שמגיע לתקן את הצנרת מעל 10 פעם כדי לשאוב כסף מאנשים מבוגרים תמימים. הצינור שנימא כל יומים שבוע או שבועיים באותו מקום יוצא מימנו נזילה ניקרה לזה פיצוץ. זה דבר תמוהה ביותר. לכן החלטתי לפנות לגורמים יותר גבוהים כדי לראות איפה התחמנות מגיעה אצל האינסטלטורים החוצפנים ששולקים דמי השתתפות עצמית לשווא. בנוסף לתשלום חודשי קבוע. המיקרה האחרון היה מיקרה חסר ישע וברמה גועלית ביותר. ביום חמישי הגיע האינסטלטור ל"תקן" בכאילו את הצינור ותוך בפחות מ- 5 דק' סיים. כמובן בשבת יומיים אחרי הצינור התפוץץ.. מלאחר שישנם תינוקות בבית ואף אחד לא עונה בחברת שחר. נאלצנו להחליף באופן עצמאי את הצינור. ולתדהמתנו ראינו קומבינה בצינור שאף פעם לא הוחלף!!!!! כמובן צילמנו את הכל. החלפנו ואנחנו בדרך לתביעה משפטית. פשוט חוצפה. הכל קומבינות ומהלכים שאין עליהם ביקורת מעליה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במלואו על כל תוקן הכל היה שיקרי לחלוטין פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום לכם,
היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי.
תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה