פרטי התלונה

תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חידוש פוליסת רכב מבלי ליידע את הלקוח מפורשות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי פז שמואל ת.ז. 51890119
משוהם לפני שנה רכשתי מאזדה חדשה וגררתי בטוח מרכבי הישן
לחדש. ב-28.02.2011.פג תקופת הביטוח שלי מסיבה ששמורה
במערכת חברת תשעה מיליון לא חודשה לי הפוליסה . לא הודיעו לי מאומה
מאז אני בלי ביטוח.שלא בידעתי . לתומי התקשרתי לאחר לשגיליתי שאני בלי בטוח.ונאמר לי ע"י מנהלת קשרי לקוחות בשם הילה שאני לא מבוטח והחברה
החליטה לא למבטח אותי, לאחר 11 שנים של בטוחים חוזרים גם על דירתי ועל שני רכבי בחברה.זה בזיון השפלה וכרגע אנני יכול לנהוג ברכבי. פשוט שערוריה
להפקיר לקוחות ללא בטוח חובה, וללא ביטוח מקיף זלזול בחיי אדם ורכושי.
אני מאוד כועס על תשעה מיליון על היחס הלא הוגן כלפי כלקוח של 11 שנה ברציפות.אני מציע לכל אדם במדינת ישראל לשקול לבטח את עצמו בחברה
לא אחראית שכזאת.
כספי וחיי אדם סוג הנזק :
אין פתרון לנזק שנגרם לי פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה