פרטי התלונה

תלונות דיזל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי דעת המוכרת על הנחה שהבטיחה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏ינואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בחיפוש אחר זוג מכנסי ג'ינס עבור בתי, נכנסנו ל'דיזל' שבדיזנגוף סנטר. החנות היתה שוממת, והסיבה לכך התבררה אחרי בדיקה קצרה של המחירים. מצאנו את מכנסי הג'ינס המושלמים, אך המחיר הנקוב היה 850ש"ח. הצטערנו והחזרנו את המכנסיים למדף. המוכרת, שריחפה לידינו, אמרה שעל הדגם והמידה הספציפיים האלה קיימת הנחה של 50 אחוז. עניתי לה שנחשוב על זה. למחרת ציידתי את בתי בויזה ושלחתי אותה חזרה לחנות. אותה המוכרת זיהתה וזכרה את הילדה, אבל במעמד התשלום הודיעה לה שההנחה המובטחת בעצם אינה קיימת. עוגמת נפש קשה מאווד עבור מתבגרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענק הנחה גדולה אף יותר מהמובטח פתרון נדרש :

דיזל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה