פרטי התלונה

תלונות דיזל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי על נעל פגומה נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה3.11.08 רכשתי בסניף דיזל בקניון רמת אביב נעל דיזל בצבע חום . שילמתי עבורם סכום של 750 ש"ח. לאחר כשבוע של שימוש בנעליים, הציפוי שלהן "החוט הצדדי" מהצד, נקרע והתחיל לצאת החוצה, ועל כן לא ניתן היה להשתמש בהן עוד היות אני שילמתי סכום נכבד על מותג ואני לא מוכן לנעול אותם בצורה כזאת . בתאריך ה23.11.08 חזרתי לסניף וציינתי בפניהם את דבריי ולא רצו להחליף לי את הנעל ,חזרתי שוב לחנות ב30.11.08 (לא לציין את הנסיעות שלי מנצרת לת"א שאני חושב ששילמתי כבר את המחיר של הנעל פי שתיים) ונתתי להם את הנעל שאמרו שישלחו אותה למעבדה ועד עצם היום לא קיבלתי תשובה אולם דיברתי איתם בבוקר יותר מפעם עד שחזרו אלי בשעה 19:00 בערב ואמרו לי שהנעל מוכנה , אז חברה שלי שעובדת בקניון הביאה את הנעל ופשוט הייתי בהלם כשראיתי את הנעל פשוט התפר של הנעל שתוקנה שונה מהשנייה ואני לא מוכן ללבוש את הנעל הזו הפגומה , כמו כן יש לציין את היחס הבוטה והזלזול שם וכמו כן את הצעקות שלהם עליי בגלל שידעו שאני בן מיעוטים . כמו כן יצרתי קשר עם החנות ושוב נתקלתי בצעקות, כשציינתי שאני רוצה זיכוי על הנעל ובל נשכח את הנסיעות מנצרת לת"א פעמיים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + נסיעות + בזבוז זמן פתרון נדרש :

דיזל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה