אי כיבוד שובר מתנה +אי התייחסות של מנהלת קשרי לקוחות -ימית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
טלמוד |
כתובת: |
אילת+קשרי אורחים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2009 רכשתי כרטיס נטען בסך 500 ש,ח כמתנה לביתי.
בהגיעי הביתה הבחנתי כי תוקף הכרטיס עד 12.2010 .
חזרתי למנהל החנות,אבי,ובקשתי לשנות מאחר והיה לי ברור שהכרטיס לא ימומש עד למועד. אבי אמר לי אין בעיה מתי שתגיעי.
חלפה אכן כמעט שנה והגענו לממש את הכרטיס ב-6.10 , וכאן החל מסע.. לימית.. כבר עברה שנה. הזכרתי לו שלא דברנו על מועד מסוים וכי אם התוקף הוא עד 31.12.2009 אז גם ה1.1.210 כבר לא תקף, תפני לימיתאמר.. ונתן לי את הנייד שלה, התקשרתי ימית היתה בחופש , לבקשתי שתחזור אלי תשובתה"אני ממש לא בקטע של להחזיר טלפונים". חזרתי לאבי שהודיע לי שאין מה לעשות כי זה כמו כרטיס אשראי וכו... אמרתי לו שיבדוק בהנהלת החשבונות מאחר ואני שלמתי לךו את הכסף, והכסף לא נפרע והכרטיס הטעון אצלי וזה ניתן לבדיקה.[אגב מבחינה עיסקית הוא היה צריך לדאוג שאני אקבל שירות כי הן הקנייה והן הפדיון יהיו שלו ולא של סניף אחר של דיזל..אבל..].
ניסיתי למצא את טלפון החברה כדי לפנות עצמאית, -אין בנמצא.
באחת מחנויות דיזל במרכז הארץ לשאלתי נעניתי כי על הפתקית שבתוך מכנסי הג'ינס יש את מס' הטלפון...הגעתי למשרדים.
ימית הייתה אדיבה הסבירה כי עלי לתת את הכרטיס בחנות באילת, הנהלת חשבונות יבדקו ויתנו חדש. ואף הוסיפה שהתוקף שלו יהיה רק עד 31.12.2010.
באותו יוםעשיתי זאת.[ 10.10]. ומאז ועד היום אני ממתינה. כמובן שבכל פעם שהתקשרתי [פעמיים- כי גם להבנתי זה משהו שמצריך בדיקה]תשובתה אני אחזור אליך, וברור שלאחזרה.
היום הודעתי כי אני מצפה לתשובתה ובנוסף באם לא אקבל תשובה אשתף עוד מס' גורמים. ואז קבלתי מענה שלא היה מבייש כל תפקיד מלבד שירות לקוחות.
מלבד בושה אין לי מה לאמר!!!בושה שלשפה, של התנהגות. את לא מאיימת עלי, אני מודה לך שאת מעריכה את עבודתי, אני לא חייבת אני בטוחה במעמדי ואת מוזמנת לעשות מה שאת רוצה.
בושה, לחברה כל כך גדולה שאלו התשובות הניתנות ע"י נציגת קשרי לקוחות.
והנה אני עושה מה שאני רוצה, ומשתפת מספר רב יותר של גורמים.
אני דורשת את קבלת כספי בחזרה. או בכרטיס או במזומן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת החזר כספי בסך 500 ש"ח . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|