פרטי התלונה

תלונות דיזל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בחנות דיזל ברחוב שינקין בת"א נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שינקין ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
תאריך 10 ליולי 2011 בן זוגי, קובי, רכש ג'ינס בשווי 1000 ש"ח בחנות דיזל ברחוב שינקין בת"א.
המוכרת ה"אדיבה" שכנעה אותו לרכוש גם חולצה מדגמי הסאמפל.
בעלי רכש את החולצה, אך כאשר הגיע הביתה, להפתעתו גילה כי מידת החולצה הינה XXL בעוד שבעלי לובש מידה L.

בתאריך 12 ליולי 2011, הגעתי לחנות בשינקין וסיפרתי כי המוכרת נתנה לבעלי מידה לא נכונה וכי אני מבקשת להחליף את החולצה למידה הנכונה.
גדי מנהל החנות אמר כי לא ניתן להחליף את החולצה, לאחר ששוב הסברתי את הסיטואציה הסכים שאחליף את החולצה לאותו דגם.
לצערי לא היתה את אותה חולצה באותו הצבע (כתום) במידה L ועל כן נאלצתי להתפשר ולהחליף לחולצה אחרת מדגמי הסאמפל.
ציינתי בפני גדי כי זו ברירת מחדל ואם בן זוגי לא יאהב את החולצה הוא יגיע לחנות בשנית ויחליף את החולצה לאחת שמועדפת עליו.
גדי ציין כי לא ניתן להחליף את החולצה הזו, ציינתי בפני גדי כי החלפת החולצה נעשתה עקב טעות של המוכרת במידת החולצה, כמו כן ציינתי כי בן זוגי הוא איש מאוד בכיר ובנוסף אני עם תינוקת בת חודשיים ( הגעתי איתה) ונאלצתי להגיע באופן מיוחד לשינקין להחליף את החולצה למידה אחרת ושלבעלי לא היה זמן להגיע. התעקשתי כי במידה והחולצה לא תמצא כן בעיני בן זוגי הוא יחזור להחליפה.
כאשר הגעתי הביתה ב זוגי אכן לא אהב את החולצה, כמו כן על החולצה יש דמות שתפורה בחוטים והחוטים היו פרומים.
בתאריך 17 ליולי 2011 בן זוגי ואני הגענו לחנות וקבלנו שירות ממוכרת בשם אנה.
לצערינו השירות היה גרוע! אנה לא היתה מנומסת, התנהגה כבסטיונרית בשוק ולא כמייצגת מותג יוקרתי עולמי ואף לרגע שכחה מי המוכרת ומי הלקוח.
אנה ציינה בכל תוקף שהיא לא תחליף את החולצה, לא הסכימה להקשיב וכל הזמן נפנפה במשפט "אלו הנהלים".

ברצוני לציין כי ליד הקופה בחנות עומד שלט המפרט את נהלי החברה שמצויין במפורש כי ניתן להחליף פרטי סאמפל עד 14 יום.

בנוסף ברצוני לציין כי המוכרת שמכרה לבן זוגי את הג'ינס והחולצת סאמפל לא ציינה כי את החולצה לא ניתן להחליף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת חולצה ופיצוי פתרון נדרש :

דיזל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה