פרטי התלונה

תלונות דיזל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות גרועה!! נושא התלונה:
אוחנה עומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל אישתי רכשה לי מתנה ג'ינס דיזל מחנות 'דיזל' אשר בקניון עזריאלי.
כידוע 'דיזל' הינה חברה אשר מוכרת את הג'ינסים שלה במחיר גבוהה מאוד משום שטענתם היא שהג'ינס באיכות גבוהה מאוד.
לאחר שנה כאשר הגינס נלבש, רק ליציאות ואירועים אחרים ולא ביומיום,
הבד החל להראות סימנים של חולשה והחל להיפתח באזור המפשעה.
ברשותי נמצאים ג'ינסים מזה 4-7 שנים, מחברות אחרות אשר נלבשים יומיום לעבודה ועולים כשליש ממחיר ג'ינס דיזל ואינם נפרמים\נקרעים\מתבלאים.
כלקוח שקונה הרבה בחנות 'דיזל' בעזריאלי פניתי אליהם בבקשה לבדוק את העניין ולקחת אחריות מסויימת על דבר זה, שכן זהו מוצר מאוד יקר ונחשב מאוד איכותי ואין שום סיבה שיקרה כדבר הזה, כמובן שנעניתי בשלילה ובבוז על עצם תלונתי מצד המוכרים ומנהלי החנות, אינני מוכן לקבל את התשובה ש'אין מה לעשות', לא ביקשתי את הכסף חזרה ולא ג'ינס מקולקציה חדשה, אני מבקש קצת איכפתיות וצדק, אם דורשים על מוצר מחיר גבוהה, אז מי שקונה אותו מבקש בסך הכל שיהייה גם באיכות גבוהה.
אני אינני אדם קטנוני, אך דבר כזה מקומם אותי מאוד, אני בטוח שהחנות אינה נתקלת במצבים כאלו כל יום ולכן אני מצפה לאחריות מסויימת על מוצר שהם מוכרים בחנותם.
מה גם שבחנות מוכרים ג'ינסים מקוריים לצד ג'ינסים מתוצרת טאיוון, סין וכו' אשר מחירם אינו מעיד על כך שהם מזוייפים. (במידת הצורך יש תמונות המעידות על כך).
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת את הדעת ולקחת אחריות על מוצר בלאי פתרון נדרש :

דיזל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה