פרטי התלונה

תלונות רוקפורט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת זוג נעליים לא מתאים נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 13/3/06 רכשתי בסניף קניון עזריאלי, לאחר המלצות על התוצרת, זוג נעלי רוקפורט מדגם APM20311.
תמיד היתה לי בעיה עם הנעליים, הן תמיד הרגישו משוחררות על הרגל ורחבות מדי. אני מנסה לפצות על כך באמצעות קשירה חזקה של השרוכים אך דבר זה אינו נוח לאורך זמן , כואב ומעייף את כף הרגל.
חשבתי שאולי התוצרת הזו פשוט אינה מתאימה לי ושאין ברירה אז נבלע את העלות הכבדה (שילמתי 630 ש"ח עבור הנעליים) ו"נסתדר" עד שאוכל להרשות לעצמי זוג אחר. תיכננתי עבורן תקופת שימוש ארוכה אצלי.
הוצאת סכום כזה על זוג נעליים בהחלט חריגה אצלי, אך מאחר ואני סובל מבעיה בכפות הרגליים המחייבת אותי להרכיב מדרס מיוחד בתוך הנעל, וכן סובל מבעיות בגב ובצוואר אין לי ברירה ואני זקוק לנעליים איכותיות.
לעצם הבעיה,
גלשתי הערב לאתר רוקפורט בארה"ב ושם גיליתי לתדהמתי שהנעליים מיוצרות בשתי מידות רוחב - M = בינוני/רגיל ו W = רחב. הסתכלתי בתוך הנעליים ושם גיליתי שכמובן, המוכר ניצל את תמימותי ואת חוסר הידע שלי ומכר לי זוג במידת רוחב רחבה.
קשה לתאר את הכעס והתיסכול שאני חש. יותר מחצי שנה אחרי שהשקעתי ממיטב כספי ברכישת נעל שאמורה להיות ספינת הדגל של הנעליים, חצי שנה בה לא הייתי מרוצה וכאבתי את סכום הכסף הגדול שהשקעתי בבריאותי ללא הואיל, אני מגלה שפשוט מכרו לי נעליים לא מתאימות. בשום פנים ואופן לא ניתן להגדיר את כפות רגלי כרחבות.
יש לציין שבזמן המדידה המדרך התחתון היה נוח ולכן לא שמתי לב לרוחב במספר הצעדים הקטן שצעדתי בחנות. מה גם שנעליים חדשות הן יותר קשיחות ונעשות רכות יותר ומתרחבות עם הזמן.
אני מקווה מאוד שתעמדו מאחורי המוצר והשם שלו ותפעלו לפתרון הבעיה.
כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש את החלפת הזוג בזוג אחר במידת רוחב מתאימה פתרון נדרש :

רוקפורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה