פרטי התלונה

תלונות רוקפורט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה נושא התלונה:
הילה הילה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם.
ל9-9-08 כתבתי תשבוחות על חנות זו אך לצערי מיהרתי לשפוט.
היום לאחר מעל לחודש ימים התבסרתי כי את הסנדלים אותם רכשתי ברשת ועלו לי 450 ש"ח שלחתי לתיקון/בדיקת מעבדה/החלפה....בעקבות הרס של הסולייה.
אימי נסעה במיוחד להעביר את הסנדלים ונאמר לה בחנות שישלחו לי את הסנדלים לביתי מכיוון שאינני גרה בסביבה.
היום קיבלתי טלפון משרות הלקוחות של הרשת- בקול קר הודיע לי האחראי שאין אפשרות לשלוח את הסנדלים ושאני מוזמנת לבקר בתל אביב- כשניסיתי להגיב ולהבין מה כוונתו הוא ברך אותי בברכת גמר חתימה טובה- מאוד מנומס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת הנעלים וזיכוי על היחס המחפיר פתרון נדרש :

רוקפורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה