פרטי התלונה

תלונות רוקפורט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי מרוקפורט אילת נעליים מסוג earth ובהגיעי למרכז גיליתי שהן לא נוחות לי. צלצלתי לשירות לקוחות ותיווכו ביני ובין רפי צרפתי שרק לאחר שבועיים של ויכוחים, החליט להחזיר לי כסף מזומן, כפי ששילמתי באילת.
הוא ביקש שאגש לסניף עזריאלי. פניתי לשגיב שלאחר שבועיים של המתנה צרח עליי, שזה לא תלוי בו ושאתקשר לאילת. צלצלתי לאילת וגברת שלא הצלחתי להבין את שמה, בעלת מבטא דרום אמריקאי אמרה שתטפל ותצלצל אליי. עד לרגע זה, לאחר שפניתי אליה בטלפון מספר פעמים, תשובתה המזלזלת והחצופה הייתה שהיא לא הספיקה ללכת לדואר כדי לשלוח לי את הכסף בדואר רשום, וכי היא נוהגת לאסוף הכל יחד ואז לגשת לסידורים. כחודש אני ממתינה ולדברי הגברת, ניגשתי לתיבת הדואר מספר פעמים ו...כלום. אני מרגישה שמזלזלים בי, שמהתלים בי ומתחשק לי להקים קול צעקה נגד המותג היוקרתי והחצוף בעל תודעת שירות לקויה ביותר.
אשמח אם תעזרו לי לקבל את הכסף מהר יותר ולגרום לרשת המתנשאת לנהוג ביותר כבוד כלפי קהל לקוחותיה. אני לרשת הזו לא אכנס ואגרום לכל סביבתי הקרובה לעשות כמוני. על שירות לא מתפשרים.
בברכת יום טוב - עליזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רוקפורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה